I ett ödehus hittade jag en gång två nallebjörnar,antal gammla 70-talssoffor, Diverse kemikalier, sprit(

) m.m.
Var också in i ett anatt ödehus, hon som bodde där dog för ca20 år sedan tror jag.. därinne hittade jag stora mänger socker(?) sängen var bäddad och det låg en hårkamm på bordet med en massa hår i..