Citat:
Ursprungligen postat av drdunder
Har du slut på argument nu? Du har ju inte svarat på ngt av frågrona eller för den delen tillfört ngt till tråden.
Jag svarar på dina inlägg, för tillfället bryr jag mig inte om de andra inlägget och TS har knappast någon diskussionsunderlag.
Citat:
Jag glorifierar väl inte varken våldtäkt eller övergrepp på civila människor, däremot hävdade jag att alla sidor var lika goda kålsupare under kriget. Ang massmord så e d väl betckningen för alla krig, massa människor som dör. Och dem du kallar oskyldiga var ju majoriteten soldater som i skräck avsade sig arme´tillhörighet. men visst en o annan oskyldig civilist strök säkert med som i alla krig.
Du verkar uppenbarligen inte vara påläst. Arkan satte skräck på den bosniska befolkningen genom massmord, etnisk rensning och våldtäkter. Jag talar om civila människor. Det är därför Arkan är en
krigsförbrytare om du nu vet vad det ordet innebär.
Citat:
Srebrenica var ju utfört av SCORPIONERNA och INTE tigrarna. Och det var väl ett ganska grovt övertramp dem begick kan jag hålla med om, men nu handlade detta om TIGRARNA, håll dig till ämnet.
Jag drog en jämförelse och håller mig därför till ämnet. Eftersom du anser att Arkans sjuka handlingar på den civila befolkningen går att rättfärdiga så anser du att det som hände i Srebenica var rätt, inte sant?
Citat:
ja som i alla andra krig skriver ``vinnaren`` historien, mass steriliseringne utförd av albaner finns dokumenterad, men för tillfället tror jag inte den finns tillgänglig officiellt, men bara vänta det kommer, vet att en dokumentär om detta bland annat är på gång.
Och ang tigrarnas roll i kosovokonflikten får ditt uttalande stå för dig, trodde att detta var välkänt men tydligen inte och då ska inte jag strö på med information. Detta är nog mer än tolkningsfråga än ett statement.
1. Vah? Vad svammlar du om?
2. Du har min källa och jag har ditt ord. Undra vem man ska lita på.
Tack.