2007-08-25, 09:35
Awaiting Email Confirmation
Det här är rena dundret. Hade inget bättre för mig så jag hällde ut pulvret ur två 150mg kapslar Lyrica och krossade 2 st 7,5mg zopiklon. Tjo! Upp i snoken i två svep, ingen smak alls!

Redan inom en minut började jag känna mig påverkad som en mindre lina kokain, sedan slog det! Superflum, som en överdos valium ungefär fast med speed som bra affe!

Det varade i någon timme och det gick utnärkt att fylla på hela natten med Lyrican... känner mig fortfarande speedad och ska på´t igen!
Citera
2007-08-25, 10:07
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jag få ut det mot min ångest och bli inte ledsen om lyrican tappar effekt efter en tids användning
Citera
2007-08-25, 10:58
Snorta då! Då kommer effekten tillbaka... flumlugn!
Citera
2007-08-25, 11:00
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Har snortat det en hel del men har tagit det varje dag i över ett år. Tror inte biotillgängligheten är så mkt bättre vid snortning än oralt intag. Visst jag känner av det och hjälper litegrand mot ångesten fortfarande men i början blev det rätt jävla skönt när jag nyss hade satt in Lyrican
Citera
2007-08-25, 11:09
Visst funkar lyrica bra men nu var det snorta den med Zopiclon, Perfrkt kom. Som kokain och valium .
Citera
2007-08-25, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haschbladet
Visst funkar lyrica bra men nu var det snorta den med Zopiclon, Perfrkt kom. Som kokain och valium .

Lyrica & Zopiclon, som kokain & valium. Dina kolakranar måste ha skrattat sig genom sitt pengaräknande efter sålt till dig. Allvar, har du överhuvudtaget provat kola? Isf, smaka du lite på det innan du snorta?
Citera
2007-08-25, 13:48
Medlem
Avgrunds avatar
haha så imovane smakar inget? jävla blåst du måste vara lr så snackar du bara skit.
Citera
2007-08-25, 21:42
Medlem
Pirats avatar
fick lyrica tidigare men tyckte det va totalt värdelöst
Citera
2009-04-10, 01:18
Medlem
Sleazers avatar
ibland kräks jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera