• 1
  • 2
2007-08-24, 15:59
Medlem
Vet ngon om det finns filmer dr en tjej blir sprutad i ansiktet mot sin vilja? Helst bukkake-scener, dock inte japanska!!! Har sett en del filmer av J. Thompson dr detta frekommer, bl a en scen ur "Mdchen mund" dr en tjej i sjukhusmilj tvingas att svlja ett otal satser. Finns det mer av denna vara?
Citera
2007-08-24, 16:04
Medlem
WoWbaggers avatar
S du menar att de som r med i JTs filmer inte vet vad de ger sig in p?
Citera
2007-08-24, 16:10
Medlem
De som medverkar vet antagligen vad de ge sig in p. Ser inte ut som hon gillar att svlja sperma dock. Undrar bara om det finns fler sdana hrliga scener. Var inte meningen att gra detta till ngon moraldebatt!
Citera
2007-08-24, 17:25
Medlem
WoWbaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lickex
De som medverkar vet antagligen vad de ge sig in p. Ser inte ut som hon gillar att svlja sperma dock. Undrar bara om det finns fler sdana hrliga scener. Var inte meningen att gra detta till ngon moraldebatt!

Hehe, n jag r ingen moralkrring. Men om du letar klipp dr tjejerna verkligen inte gillar att f satsen i ansiktet s r det bara att brja leta bland hemmaporren.
Citera
2007-08-25, 03:02
Medlem
Krellyans avatar
Citat:
Vet ngon om det finns filmer dr en tjej blir sprutad i ansiktet mot sin vilja? Helst bukkake-scener, dock inte japanska!!! Har sett en del filmer av J. Thompson dr detta frekommer, bl a en scen ur "Mdchen mund" dr en tjej i sjukhusmilj tvingas att svlja ett otal satser. Finns det mer av denna vara?

Var tvungen att tanka ner den och se vad du menade. Och jvlar vilken rulle, s mycket har jag inte skrattat till en porrfilm p lnge! Och jag kan inte ens tyska

"Ein injektion, assistans Sats"
"Jah, mein doktor."

Citera
2007-08-25, 11:19
Medlem
Arthass avatar
http://www.redtube.com/4615

Fejk men iaf?
Citera
2007-08-26, 09:51
Medlem
Ngon mer som har ngot tips p hrlig spermafrnedring??? Tacksam fr alla svar!!!
Citera
2007-08-26, 13:23
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ngon mer som har ngot tips p hrlig spermafrnedring??? Tacksam fr alla svar!!!

Riktigt hrdfr deepthroat med mycket svl fysisk som verbal frnedring och sprut i tjejens mun och ansikte finner du p systersajterna Facial Abuse, Latina Abuse, Ghetto Gaggers samt Ebony Cum Dumps. Hr sitter tjejerna ibland grtande kvar med sperma i ansiktet efter att snubbarna haft kul med dem.

Detta r betalsajter, men medlemskap i en ger tillgng till alla fyra plus ngra sajter till. Har sjlv varit medlem i flera omgngar och kan sga att det r serisa sajter som funkar bra samt innehller mycket filmer (inga korta klipp utan varje scen i film) och bilder. Rekommenderas.
Citera
2007-08-26, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arthas
http://www.redtube.com/4615

Fejk men iaf?

Fan vilken tnt han var....

Vad var fejk?
Citera
2007-08-26, 22:56
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Korrigering av mitt frra inlgg.

Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Riktigt hrdfr deepthroat med mycket svl fysisk som verbal frnedring och sprut i tjejens mun och ansikte finner du p systersajterna Facial Abuse, Latina Abuse, Ghetto Gaggers samt Ebony Cum Dumps. Hr sitter tjejerna ibland grtande kvar med sperma i ansiktet efter att snubbarna haft kul med dem.

Detta r betalsajter, men medlemskap i en ger tillgng till alla fyra plus ngra sajter till. Har sjlv varit medlem i flera omgngar och kan sga att det r serisa sajter som funkar bra samt innehller mycket filmer (inga korta klipp utan varje scen i film) och bilder. Rekommenderas.

Ser just att jag klantat mig lite: "inga korta klipp utan varje scen i en film" skall det st. Sorry.
Citera
2007-08-26, 23:48
Medlem
Tack fr tipsen! Ska kolla dessa sidor
Citera
2007-08-27, 00:00
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Tack fr tipsen! Ska kolla dessa sidor

Gr det och terkom grna med vad du tyckte. Vore intressant att hra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in