2007-12-18, 23:25
Medlem
wONKEYs avatar
blajj

pinsamma inlägg här. Albin Ekdal är varken stureplansprofil, bänkar 25kg eller otroligt äcklig. Han för jävla skön grabb och väldigt jordnära. Tro mig jag vet

Sitt in och spekulera om ni inte vet.
Citera
2007-12-19, 00:43
Medlem
mungos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wONKEY
pinsamma inlägg här. Albin Ekdal är varken stureplansprofil, bänkar 25kg eller otroligt äcklig. Han för jävla skön grabb och väldigt jordnära. Tro mig jag vet

Sitt in och spekulera om ni inte vet.

Sitter in...

Fixar han inte 25kg i bänkpress?
Var är han skön?
Jordnära.. är han kort eller gillar han att stå som en SAAB på gräsmattan? Vad menar du?
Citera
2008-07-13, 02:37
Medlem
Känner honom sedan nedre tonåren och kan säga att han inte är ett dugg divig, även om han väl kan uppfattas som sådan om man stöter på honom på krogen utan att känna honom.
Har aldrig förstått hur han kan ha varit så seriös med träningen och samtidigt haft tid att ha ett socialt liv, för han känner var och varannan jämnårig i hela Stockholm känns det som. Typsikt den "populäre killen" i skolan som alltid haft mycket kompisar och haft extremt lätt att få tjejer. Plus att han samtidigt varit jävligt grym på fotboll...
Citera
2008-07-13, 03:03
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartan
Känner honom sedan nedre tonåren och kan säga att han inte är ett dugg divig, även om han väl kan uppfattas som sådan om man stöter på honom på krogen utan att känna honom.
Har aldrig förstått hur han kan ha varit så seriös med träningen och samtidigt haft tid att ha ett socialt liv, för han känner var och varannan jämnårig i hela Stockholm känns det som. Typsikt den "populäre killen" i skolan som alltid haft mycket kompisar och haft extremt lätt att få tjejer. Plus att han samtidigt varit jävligt grym på fotboll...

Men då fattar du väl själv att han enligt gängse regler måste plockas ner på jorden,så att vi andra kan leva vidare med gott samvete?
Jaha...beskrev jag just Jante?...Sorry...my bad
Citera
2008-07-13, 03:17
Medlem
Kung Lears avatar
Jag tror att det blir bra för honom att ta sig till en italiensk klubb om han skall satsa på karriären. I dagsläget, i och med ett socialt liv, speciellt i vissa kretsar som han gärna umgås i så förekommer det väldigt mycket alkohol. Alkohol är, som bekant, något som bräcker lovande idrottsmän.

Angående hans svala svar på flickvännen som någon kommenterade om så beror det helt enkelt på att de har haft det lite till och från.
Citera
2008-07-13, 03:36
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung Lear
Jag tror att det blir bra för honom att ta sig till en italiensk klubb om han skall satsa på karriären. I dagsläget, i och med ett socialt liv, speciellt i vissa kretsar som han gärna umgås i så förekommer det väldigt mycket alkohol. Alkohol är, som bekant, något som bräcker lovande idrottsmän.

Angående hans svala svar på flickvännen som någon kommenterade om så beror det helt enkelt på att de har haft det lite till och från.

Är han en "festprisse" och en slajmig casanova,så lär han få veta att han lever i den klubben....detta lär ju inte tolereras i Juventus...
Om någon läste "Aftonhoran" idag så hade tydligen Mourinho uttalat sig om Zlatan till Hedman(jaja,inte sanningshalten jag vill åt)...

Istället:

Zlatan kommer INTE till träningen och domderar med Mourinho,fast han är duktig
Ska bli intressant att se 2 såna egon stångas
Anyways...ontopic...Ekdahl kommer piskas ur divalater i Juventus om han nu hade några såna till att börja med...
Tränarna har stor makt i Italien....
Citera
2008-07-13, 09:10
Medlem
Så han är både extremt blyg men har samtidigt ett stort socialt liv, många kompisar o alltid haft flickvänn, hur går detta ihop?

Vem av er har fel?
Citera
2008-07-13, 10:45
Medlem
Flarran1s avatar
Satt väldigt nära pappa Lennart för ett antal år sedan. Lennart hade en dikussion om sin sons fotbollsintresse med en kompis. Det här kan ha varit 7-8 år sedan. Han berättade att hans grabb ville börja spela i BP för dom hade varit på honom om det (vissa klubbar värvar tidigt), men Lennart tyckte det var alldeles för tidigt. Han ville att Albin skulle spela kvar i den lilla lokala klubben tillsammans med sina klasskompisar. Det viktigaste var det sociala enligt honom. Han var riktigt sur över att Albin ville byta klubb. Heder åt en sådan fotbollsförälder!!!
Citera
2008-07-13, 12:24
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Så han är både extremt blyg men har samtidigt ett stort socialt liv, många kompisar o alltid haft flickvänn, hur går detta ihop?

Vem av er har fel?

Ingen av dem behöver ha fel. Det GÅR faktiskt att vara blyg men ändå ha allt det du räknar upp. Det finns en kille i min bekantskapskrets som är blyg men har många vänner, socialt liv, flickvän OCH en fantastisk karriär.
.
Citera
2008-07-13, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flarran1
Satt väldigt nära pappa Lennart för ett antal år sedan. Lennart hade en dikussion om sin sons fotbollsintresse med en kompis. Det här kan ha varit 7-8 år sedan. Han berättade att hans grabb ville börja spela i BP för dom hade varit på honom om det (vissa klubbar värvar tidigt), men Lennart tyckte det var alldeles för tidigt. Han ville att Albin skulle spela kvar i den lilla lokala klubben tillsammans med sina klasskompisar. Det viktigaste var det sociala enligt honom. Han var riktigt sur över att Albin ville byta klubb. Heder åt en sådan fotbollsförälder!!!
Det kallas väl tålamod? "Gör inte något förhastat" etc.
Citera
2008-07-13, 12:48
Medlem
Flarran1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ykkmeister
Det kallas väl tålamod? "Gör inte något förhastat" etc.

Kan man kanske kalla det. men det är knappast alla föräldrar som tänker så!
Citera
2008-07-13, 12:58
Medlem
Såg att jag hade 4 mutual friends med honom på Facebook så jag kan väl höra med dom om nån har nått om honom

Nej men det lilla jag har hört om honom så är det att han ska vara sjukt populär bland tjejerna (med kottlettfrillan och karriären är det väl inte så otippat) och annars en trevlig o social kille.

18-åring med kottlettfrilla går till storklubb i Italien... Känns som man hört den förrut? Björn Runström någon?

Jag tror han kommer spela i Djurgården inom 3 år efter en kombination av att inte trivas allt för bra i Italien samt inte lyckas spela in sig i A-truppen utan istället få lira med nått farmalag alternativt utlånad till en Serie C-klubb. Hoppas jag har fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in