2007-12-12, 19:16
Bannlyst
Den där grabben kommer få fullt upp med att freda sig från att bli påsatt nere i Italien.. Sen söndersparkad på planen, tillbaks i allsvenskan om nåra säsonger. Om nu ryktet stämmer.
Citera
2007-12-12, 19:18
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
"Gillar inte snubben" är en sådär förklarar. Första intrycket är ju sjukt viktigt och uppenbarligen gick något fel där.

Du har i sak rätt annars. Men det är härligt att vara fördomsfull.

Apropå fördomar....Jag har svårt för Chippen Wilhelmsson och vill gärna tro att han är dum i huvudet.
Citera
2007-12-12, 19:21
Medlem
mishimas avatar
Trams rensat.

/mod
Citera
2007-12-12, 19:46
Medlem
sicnexs avatar
Citat:
Så ofta googlar jag mig själv: Inte överdrivet ofta, någon gång i månaden.

Borde snart hitta den här tråden då
Citera
2007-12-13, 00:42
Medlem
Jacksatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Sluta haka upp er på det, ville bara få ut Ekdahl som en glidare. Jag har väl haft fel och får ändra uppfattning...
Jag tror inte att någon som spelar allsvensk fotboll vid 17års ålder är någon glidare av större mått. Det är träning, träning och åter träning för att komma dit.
Sen är killen 18år så man kanske inte ska hänga upp sig så mkt på vad han säger i en kort intervju. Slappna av för fan och sluta vara så patetiskt avundsjuka.
Citera
2007-12-13, 02:31
Medlem
En yngre släkting har varit på en del gemensamma fester och hatar honom; säger att han är väldigt dryg. En annan äldre kvinnlig släkting säger att han "folkat till sig" efter att ha varit jobbig som yngre. Men å andra sidan brukar brommakidsen lära sig hur dom ska dupera medelålders damer när dom blir lite äldre...

Var riktigt grym på fotboll redan som liten och pekades ut av en elitspelande fritidsfröken som ett framtida proffs. Hon ser ut att få rätt.
Citera
2007-12-13, 15:26
Medlem
Dear Ol Blightys avatar
Vänta några år innan ni helgonförklarar killen. Det blir tufft där nere i Italien. Fråga Martin Bengtsson som kom hem från Inter som ett vrak. Bortskämda villakids som skall konkurrera med afrikaner som kämpar för livet på planen. Då hjälper det knappast att farsan är finjournalist på TV4.
Citera
2007-12-13, 15:35
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grue
En yngre släkting har varit på en del gemensamma fester och hatar honom; säger att han är väldigt dryg.....
Klart som fan att han e dryg, han e 18 år och helt grym på det han gör, skall snart bli kontrakterad av en av världens främsta klubbar. Klart som faan man e dryg då, med all rätt. Skönt för honom att dra in egna millar så tidigt, själv var jag 21 när jag hade gjort min första miljon
Citera
2007-12-13, 20:27
Medlem
vajlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Klart som fan att han e dryg, han e 18 år och helt grym på det han gör, skall snart bli kontrakterad av en av världens främsta klubbar. Klart som faan man e dryg då, med all rätt. Skönt för honom att dra in egna millar så tidigt, själv var jag 21 när jag hade gjort min första miljon

Haha roligt!
Citera
2007-12-14, 17:38
Medlem
Sprungit på honom under någon fest i Bromma. Fick intrycket att han var rejält dryg och bortskämd. Men som sagt snubben är 18, grym på fotboll och väcker några av världens största klubbars intresse. Inte så konstigt egentligen. Tycker det är mer underhållande med alla jantevänner som blir fullkomligt skogstokiga. Gör något åt det eller sitt ner och sköt ert.
Citera
2007-12-14, 19:54
Medlem
F Lars Backs avatar
Råkar faktiskt känna delar av familjen E lite grann. Albin är inte ett dugg divig, däremot var han extremt blyg långt in i tonåren. Då är det lätt att uppfattas som stöddig.

När man dessutom har en tv-kändis till farsa blir det inte lättare.

När han förstod att folk faktiskt tycker han är bra på fotboll så släppte han loss lite.

Hans brorsa är jäligt trevlig.

Och nej. Jag är inte brorsan
Citera
2007-12-14, 20:40
Medlem
pojken ekdahl

Tröttsamt att läsa alla sågningar.

Jag tror på honom, han kommer gå långt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto