2012-02-24, 20:22
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
koffein>alkohol>tobak>>tramadol>cannabis>kodein>dx p>4homet>5meomipt>mdai>4mec>ethylone>3,4dmmc>mxe> dpt>sub>5meodmt>tjack>oxazepam

har säkert missat något.

EDIT: etylmorfin ska in där någonstans.
"Bara" Mr.Dee? själv är jag uppe i 52 olika rusgivande kemikalier(varav hälften är RC:s). Räknar "Rökmixar" som en drog men har väl provat 18 olika cannabinoider på det annars Det är ju en tävling, den som knarkar mest är bäst! Ironi för dem med asberger...

Började själv med nikotin->koffein->alkohol->cannabis->centralstims->hallucinogener->rökmixar->benso->opiater.

Typ.
Senast redigerad av Psychorama 2012-02-24 kl. 20:29.
Citera
2012-02-24, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
"Bara" Mr.Dee? själv är jag uppe i 52 olika rusgivande kemikalier(varav hälften är RC:s). Räknar "Rökmixar" som en drog men har väl provat 18 olika cannabinoider på det annars Det är ju en tävling, den som knarkar mest är bäst! Ironi för dem med asberger...

Började själv med nikotin->koffein->alkohol->cannabis->centralstims->hallucinogener->rökmixar->benso->opiater.

Typ.
Yes, bara. Jag spenderar typ 80-90% av året helt drogfri. Ämnar att lägga till en sjuhelvetes massa substanser när jag har eget boende och bra inkomst.
Citera
2012-02-24, 22:53
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Yes, bara. Jag spenderar typ 80-90% av året helt drogfri. Ämnar att lägga till en sjuhelvetes massa substanser när jag har eget boende och bra inkomst.
Citera
2012-02-25, 10:13
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
No offense, men man ska inte uttala sig om det man inte vet något om!

Du har verkligen helt fel haha, men snällt av dig att du försökte iaf Och jo, det stämmer helt. Hade jag nöjt mig med alkohol så hade jag aldrig fått upp suget för annat. Men allra helst så hade jag ju inte testat alkohol heller, ett nyktert liv är det absolut bästa livet. I längden tror jag faktiskt man har roligast också, inga AT:s, bakfyllor med mera. Men fan man missar nog en hel del kul också

Aja, jag försökte i alla fall.
Citera
2012-02-25, 12:04
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Hm vet inte om det blir rätt ordning eller så
Nikotin>Alkohol>Hasch>Cocillana>Gräs>Svamp>Lustgas >Tramadol>Imovane
3 år sedan, kan väl fylla på med det jag kommer ihåg, det mesta är från förra året så har itne koll på ordning..

Nikotin>Alkohol>Hasch>Cocillana>Gräs>Svamp>Lustgas >Tramadol>Imovane>subutex>ketogan>Oxykontin>Mephed rone>a-ppp>4-mec>Kola+MDMA>metadon>xanor>stesolid>stilnoct>lyri ca>Etizolam>a-pvp>MPPP>2-fa>MXE>rökmix>etylfenidat>6-apb>metylfenidat.

Hm, säkert massor jag glömt, det ända jag inte testat ordentligt är tjack och ecstasy lustigt nog. Men ecstasy/MDMA är ju något man måste testa nån gång givetvis.. Gången jag provade MDMA var samtidigt som kola, var en kul kväll men vill såklart testa det ensamt.
Senast redigerad av Stormorfar 2012-02-25 kl. 12:06.
Citera
2012-02-25, 18:01
Medlem
fonerbacks avatar
Nikotin>Alkohol>Hasch>rökmix>Concerta>ritalin>Benz o>Grönt>Sub
Minns inte exakt ordning och allt man tagit men det får duga
Citera
2012-02-25, 21:33
Medlem
emigrants avatar
Koffein>Alkohol>Nikotin>Cannabis>LSD>Benso>Lustgas

Även testat kodein och en adrenalin"spruta" som jag ej känt effekt på i tidigare dagar.

Benso och opiater är för mig looser-droger och jag är inte intresserad. CS och hallucinogena har jag dock massor kvar att utforska!
Citera
2012-02-25, 22:27
Medlem
Kashis avatar
Började med snus, alkohol, brass sen käka jag lite svamp.
Spice Gold (ze original)
Efter det blev det E, senare LSD tillsammans med poppers.
Testade Xanor en gång.. några fler rökmixar.
LSD + CB2 med lustgas på rave, mycket kul.
Testade Amfetamin häromkring också kände inte så mycket effekt.
Citodon o Tram, Stilnoct och Imovane testades som gör mig slow.
Kratom och fler rökmixar... Cocillana.

Ungefär rätt ordning, man har testat en del ändå. Tillräckligt för att hålla sig ifrån mestadels av preparaten framöver (de hallucinogena ligger kvar förstås, alkohol, weed & E också för dessa har jag fått väldigt mycket ut av)
Senast redigerad av Kashi 2012-02-25 kl. 22:34.
Citera
2012-02-25, 22:33
Medlem
LightClouds avatar
Alkohol -> Nikotin -> Svamp -> Fultjack (som jag blev blåst på) -> Citodon -> Etylmorfin -> MXE.

Inte så spännande lista, men det kommer mer innan min död tar över livet!
Citera
2012-02-25, 22:46
Medlem
bulan82s avatar
alkohol & nikotin - xtc - tjack "cola" - cannabis -lsd svamp - iktrovil-xanor-stesolid-sobril-flunisar- alla sorter man kan tänkga sig - heroin-morfin-tramadol-oxy-dolc ja alla sorter man kan tänka sig
Har väl testat dom flesta drogerna. tyvärr måste jag säga att opiater och benso tillsammans är helt underbart så jag stannar nog där .
knark ett lätt sätt att omgås
Citera
2012-02-25, 23:30
Medlem
Alkohol -> Nikotin -> svamp -> Cannabis -> lustgas
Citera
2012-02-26, 01:16
Medlem
Alkohol -> Massa RC-stimulanter -> Tram och krypton -> hallucinogener
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera