• 2
  • 3
2007-08-25, 17:08
Medlem
Varför försöker du inte ta första steget då? Du sa ju att båda satt och "kollade" men ingen gjort nåt. Hon kanske väntar på att nåt ska hända? Om du vill ha henne som din flickvän får du väl försöka lite..
Citera
2007-08-25, 18:53
Medlem
MissBloodyMarys avatar
Gott och blandat som du skrivit:

Citat:
har letat länge efter en bra tjej och jag trodde på nåt sjukt sätt att hon var den tjejen även om hon släppte till efter 2 timmar ... eftersom ALLT var perfekt med henne FÖRUTOM att vi hade sex direkt

(Personligen så lastar jag inte flickan för att ni hade sex direkt)

Citat:
iaf så slänger vi oss ner i en säng o hånglar lite, sen slank min hand ner i hennes jeans o hon sa inte emot, så ja tänkte fuck it tar av hennes jeans o drar ner mina byxor till knäna sen hade vi lite skönt fyllesex

(Det är du som klär av henne och utför petting först, och hon kanske bara ville ligga och hångla?)

Citat:
hon svarar typ såhär " Det som hände i lördags e inte min stil egentligen, jag träffar dig gärna igen men vi måste ta de lite lugnt o inte gå så fort fram ! puss"

(Här har du hennes sanna svar. Det ÄR inte hennes stil -egentligen- men du var söt, charmig och hon var intresserad. Hatar du dej själv då, när du fick henne dit? *S*)

Citat:
jag kan inte fatta hur vi sitter där som "vänner" me tanke på det som hände förra gången vi träffades, vi kollar på varandra som att vi båda vill men ingen tar första steget..

(Varför tar du inte första steget? Du är kille, du är äldre, hon vetefan vad du vill -egentligen- såvitt hon vet och har hört kanske du är världens player?)

Citat:
i vilket fall så ignorerar jag inte henne under kvällen, men nästan.. jag frågar inte henne nånting om nåt, bara min kompis o hans brud, när hon frågar mig svarar jag på frågan men frågar inget tillbaks typ... hela tiden såhär fram o tillbaka, och jag märker att hon kollar på mig med den där blicken då och då...

(Alltså: Du iggar henne och låtsas som hon inte finns. Tro fan att hon kollar på dej med den blicken då?)

Citat:
iaf, kvällen drar sig mot sitt slut och innan hon ska dra säger hon , kom och följ mig till hissen... så jag går efter henne till hissen och när hissen kommit upp så säger hon typ ursäkta för att jag måste dra så tidigt (klockan var typ 01:00 :P) men att hon har haft det jättekul me mig osv,

(Dåså, vad mer vill du höra?)

Citat:
så många frågor och inga svar, så jag bestämmer mig för att köra ignorera leken, inga fler sms och ingen kontakt så får vi se om hon vill nåt ...

( no more comments)

Citat:
Senaste ryktet är från min kompis som säger att hans brud hade sagt till honom igår att tjejen hade sagt "det känns typ dumt när han inte skriver eller smsar mig, känns konstigt" !

(Rykten, rykten, rykten... PRATA med flickan?)

Sammanfattning: Det är DU (du) som dissar HENNE (flickan) och du tycker att hon
Citat:
= inget flickvänsmaterial ?

Nä, gubbe lille. Det där är bara omskriverier för att du är osäker och inte törs visa den du är, innerst inne. Jag tror tjejen är en (vanlig) normal (osäker) tonårstjej, som "spelar spelet" från sitt håll, för att du är A) Äldre och B) avståndstagande gentemot henne, så vad ska flickstackarn tro?

Snacka med henne. Och dissa henne inte pga att DU målar upp bilder i ditt huvud av en alternativ verklighet. Vad är det för fel på den verkligheten vi lever i?

Inga fler litanior från det här hållet.
Citera
2007-08-25, 19:25
Medlem
NumeroUnos avatar
Usch småbrudar, minns hur jobbigt det var.. du får glädja dig åt att i alla fall en del av dom mognar med åldern.
Citera
2007-08-25, 20:44
Medlem
Alfons Åbergs avatar
Hon gillar nog dig, men du gillar henne mycket mer..
Jag tror hon blir skrämd av att du går så fort fram och börjar skriva romantiska sms, jag skulle nog backa några steg och jag träffade en tjej på fyllan och sen får massa kärleksfulla sms.
Citera
2007-08-26, 01:46
Medlem
I Savants avatar
Haha heter flickan Mathilda? Snälla säg att hon heter Mathilda annars blir jag besviken!

I alla fall, att först ignorera sådär och sen skriva massa knäppa sms är nog inte den bästa taktiken. Men hon verkar ju onekligen intresserad då hon faktiskt ville vara med dig igen efter första gången ni sågs och inte verkar vara direkt avståndstagande. Mitt råd är att ringa och fråga om ni ska göra något någon dag - go gung ho.

I Savant
Citera
2007-08-26, 02:28
Medlem
DDKs avatar
Du är inte kär. Du är kåt. Garanterat. Där är tydlig fjortisvarning på det du beskrivit och då snackar jag inte om tjejen. Jag rekommenderar Fröken Höger eller redan definierade slampor för att stilla klådan. Och använd kondom. SNÄLLA.
Citera
2007-08-26, 06:46
Medlem
royal_flushs avatar
Kaos

för övrigt heter hon INTE mathilda =)

önskar att jag var yngre eller att hon var äldre så hade allt kännts mer naturligt eller nåt...

avvaktar fortfarande... nu har vi inte träffats sen i fredags... då som kompisar bara o ingen sprit inblandat... det enda noterbara som hände då var att hon snubblade och slog sig så jag fick pussa henne där det gjorde ont :P

när vi kollar på varandra känner jag gnistor!

To Be Continued
Citera
2007-08-26, 07:06
Medlem
NumeroUnos avatar
Oh herregud vad fjortis.
Citera
2007-08-26, 07:37
Medlem
royal_flushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NumeroUno
Oh herregud vad fjortis.

haha :P

jag vill aldrig bli gammal !
Citera
2007-08-26, 08:17
Medlem
Herregud vilken tråd, underhållande men tragisk får väl bli betyget.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in