2007-08-24, 12:56
Medlem
Håller med ovanstående talare när det gäller alkohol...

Sen för att ge dig ett tips sluta spela spel va dig själv va ärlig
enda sättet o få ett bra förhållande om det är ditt mål.

Sen om tjejen visar sig vara en slampa eller psykfall etc
tja då gjorde du iaf det bästa av situationen.

Lycka till....
Citera
2007-08-24, 18:03
Medlem
abbimickes avatar
Läste igenom hela historien och jag säger bara det, hur kan man ha ett one night stand? Hur kan man ha sex med någon man knappt känner?
Citera
2007-08-24, 18:17
Medlem
Ettan^s avatar
Känns som den vanligaste klyschan i boken egentligen, du kanske inte har varit med om så mycket heller antar jag när du uppenbarligen inte kan läsa tjejen något vidare.

Ska väl försöka "break it down" såsom jag tror att det var/är;
Hon och du blev fulla på festen, ni hånglade, du pushade lite till sex (hon sa inte emot, men hon hade nog inte tagit steget själv direkt). Hon hade säkert jättetrevligt dom där 15 minuterna.

När hon nyktrat till lite inser hon att hon just fått en fin horstämpel i pannan om hon inte snabbt förklarar hur det ligger till, att hon inte brukar göra sådär första kvällen etc. Väldigt logiskt att hon säger så.

Efter det funderar hon lite på om det bara var fyllan som gjorde henne intresserad, därför säger hon att hon bara vill vara kompis med dig. OBSERVERA att det oftast inte betyder att du har missat din chans. Att vara kompis innebär väldigt sällan att det är stopp där om det är en nyvunnen "kompis". Det är nu du ska börja läsa av hur hon vill ha det.

Ni träffas igen och håller på (skumläste lite), hon är ju uppenbart intresserad, du schabblar bort det genom att pussa henne på kinden och så. Möjligtvis kan det vara smart att visa att du inte heller behöver gå snabbt fram genom att inte hångla med henne så snabbt du får chansen, hon verkade ju inte sluta vilja umgås/prata med dig iaf.

Ni träffas på Burger King eller vad det nu var, hon blir glad, hon rynkar inte tillbaka eller blir obekväm när du pussar henne, hon verkar vilja att du är kvar (enligt dig) etc.

Jag menar, lägg ihop två och två... charmigt att du är osäker om hon gillar dig eller inte, det är alltid svårare att förstå såna självklara saker när det gäller en själv, men som åskådare är det rätt synligt. Det är ditt ansvar nu att jobba lite för att få henne. Du skulle snabbt märkt om det inte var lönt att försöka, hon verkar ju nästan be om att du försöker när hon håller på som hon gör. Fan, skicka sms, snacka på msn, var trevlig och ha alltid den där undertonen som visar att du är intresserad av henne. Stressa inte alltför mycket men ta det för faan inte alltför långsamt heller, då hinner hon hitta en ny.

Ungefär samma sak hände mig med min tjej, vi träffades och hånglade rätt snabbt efter det, dagen efter sa hon att hon inte visste hur hon kände och ville vara kompis. Det är bara kodord för "försök bättre". Om hon absolut inte vill vara mer än kompisar lär hon säga till på skarpen eller ge signaler som visar detta.
Citera
2007-08-25, 00:02
Medlem
Outsides avatar
Ta henne i tvåan
Citera
2007-08-25, 12:03
Medlem
royal_flushs avatar
träffades igår o kollade på lite fyrverkerier, vi var ett stort gäng med folk o alla va fulla förutom jag o hon typ,

har tänkt lite fram o tillbaka, om hon ger mig fitta första kvällen oavsett alkohol, och sen säger att hon bara vill vara kompisar oavsett att jag varit lite halv"på"

= inget flickvänsmaterial ?

iaf så sa jag inget om mina känslor eller kysste henne igår, men vi ska nog träffas ikväll bara vi fyra från den första festen och supa lite, så får vi se vad som händer, ikväll avgörs hennes öde !

vill hon bara va kompisar/ha lite kuk ibland utan konsekvenser så får vi väl träffas när/om hon vill det nån gång , i värsta fall är hon mitt snyggaste one night stand hittils/snyggaste tjejkompis :P

peace out o tack för allt !

PS. Don't hate the player hate the game
Citera
2007-08-25, 12:07
Medlem
MissBloodyMarys avatar
Jisses.

Citat:
har tänkt lite fram o tillbaka, om hon ger mig fitta första kvällen oavsett alkohol, och sen säger att hon bara vill vara kompisar oavsett att jag varit lite halv"på"

= inget flickvänsmaterial ?

Har bara en sak att säga dej:

Idiot.

Du pushade för "fitta första kvällen" och HON gets the blame?

Väx upp, för fan. Tönt.
Citera
2007-08-25, 12:19
Medlem
royal_flushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBloodyMary
Har bara en sak att säga dej:

Idiot.

Du pushade för "fitta första kvällen" och HON gets the blame?

Väx upp, för fan. Tönt.

om du hade läst mitt första inlägg så ser du att hon drog in mig i sovrummet och resten är historia, hade inga planer på att ens lägga in en stöt förrän hennes kompis sa till mig att hon e "typ kär" i mig hahaha...

jag blev förblindad antar jag ju mer jag tänker igenom situationen...

you can't make a Hoe a housewife
Citera
2007-08-25, 12:24
Medlem
MissBloodyMarys avatar
jag läste.

Du skriver:
Citat:
hade inga planer på att ens lägga in en stöt förrän hennes kompis sa till mig att hon e "typ kär" i mig hahaha...

Alltså handlar det bara om ytlig attraktion. Ett gratisknull bland andra. Och det är HON som är "hoe"? Du är nog fan lika mycket hoe som hon.

Kvarstår faktum: Väx upp, idiot. Du är en tönt.
Citera
2007-08-25, 12:45
Medlem
royal_flushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBloodyMary
Du skriver:

Alltså handlar det bara om ytlig attraktion. Ett gratisknull bland andra. Och det är HON som är "hoe"? Du är nog fan lika mycket hoe som hon.

Kvarstår faktum: Väx upp, idiot. Du är en tönt.

jag tyckte hon var sjukt snygg, hade inga planer på att försöka få henne förrän hennes kompis sa så där, vi hade sex och jag blev hooked, inte förälskad (än)

det gick några dagar vi pratade och jag blev förälskad av bilden av henne jag målade upp i min förälskade hjärna, har letat länge efter en bra tjej och jag trodde på nåt sjukt sätt att hon var den tjejen även om hon släppte till efter 2 timmar ... eftersom ALLT var perfekt med henne FÖRUTOM att vi hade sex direkt ... vet fan

hade väl fel
Citera
2007-08-25, 13:09
Medlem
1. Är det bara ni fyra som umgås? Att festa med samma tre personer, när två av dom sitter och hånglar/bråkar ibland, verkar sådär skoj.

2. Varför ska din kompis flickvän (emobarnet) vara nån jävla mellanhand? Sist jag lät en kompis prata med en tjej åt mig var när jag frågade chans på en tjej i femman eller sexan.

3. Är du verkligen 21?
Citera
2007-08-25, 14:08
Medlem
Xirs avatar
Det väl bara att köra på, drick mindre och va dig själv, det låter som om du blir rätt omogen när du har druckit(vem blir inte det iof?), så kanske vore bättre att dricka mindre och inte försöka spela tuff.
Citera
2007-08-25, 16:59
Medlem
royal_flushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse Ost
1. Är det bara ni fyra som umgås? Att festa med samma tre personer, när två av dom sitter och hånglar/bråkar ibland, verkar sådär skoj.

2. Varför ska din kompis flickvän (emobarnet) vara nån jävla mellanhand? Sist jag lät en kompis prata med en tjej åt mig var när jag frågade chans på en tjej i femman eller sexan.

3. Är du verkligen 21?

1. Nee men av dem 4-5 gångerna ja träffat henne har dom 2 varit med 4 av 5 gånger.. en av mina bästa vänner om inte min bästa vän, och hans flickvän, och bruden som ja gillar är hennes bästa tjejkompis, så alla kommer bra överens om man säger så..

2. det är hon inte men hon kanske har lättare att säga saker till sin tjejkompis som lovar o inte säga nåt men säger ändå lite till mig utan att nån vet vad bruden tycker o tänker om mig, kan väl inte va helt fel ?

3. ja hehe fyllde 21 nyss :E
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in