2012-08-31, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Negativt om islam=rasism. Hur dumt och felaktivt det än är, så tycker många så.
Familjeliv är en vidrig sida med stark censur som man bör undvika

Det verkar som att negativt om islam är det ENDA som räknas som rasism nu för tiden. Oh yes, urbota dumt.

Jag är verkligen ingen rasist, men jag kan erkänna och stå för att jag tycker att det finns fruktansvärt många korkade religioner och kulturer som för med sig den ena sjuka grejen efter den andra. Inte bara islam.

Men det får man inte tycka längre.....Nu måste man ha förståelse och välkomna vilket skit som helst. Folk får väl tro på vad fan de vill, men blanda för i helvete inte in någon annan än dig själv.
Citera
2012-08-31, 12:31
Medlem
Uncle Dukes avatar
Du hade kanske kunnat länka direkt till namninsamlingen istället till Avpixlat, som har ett minst sagt tvivelaktigt rykte. Om du skulle länka till en namninsamling till förmån för hemlösa katter hade du ju knappast länkat till typ 4chan eller någon annan pervosida, bara för att de råkar gilla katter?

Eller så hatar Familjeliv kristna Downisar från Pakistan, vad vet jag?
Citera
2012-08-31, 12:38
Medlem
Zomrazils avatar
Vilken cp-skadad artikel! Jag har svårt att se hur en person kan anses vara kristen som elvaåring, speciellt om personen i fråga är en downis.
Citera
2012-08-31, 14:01
Medlem
4168s avatar
Va vilken sjuk sida, vad skrev du som kan uppfattas vara rasistiskt? för kollade in sidan och det verkar som en tråd är öppen med samma syfte.

http://www.familjeliv.se/Forum-20-334/m66455153.html
Citera
2012-08-31, 14:20
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Det brukar heta så. Och rasister är inte rasister de bara vill värna kvinnorna från den hemska islamiseringen.

Det är vanligt för rasister att försöka särskilja en viss fråga från deras generella åsikter för att vinna legitimitet ("jag är inte rasist jag är bara mot X")

Som tur är funkar den taktiken ofta dåligt. Är du inte rasist så sluta länka till rasistiska hemsidor. Svårare än så är det inte.
Japp. Man skall skita i att sprida en namninsamling som kan förhindra att en mongo-unge på elva år riskerar att avrättas. Avpixlat är rasistisk så är det och vem fan bryr sig om ett mongo liksom?
Citera
2012-08-31, 14:51
Medlem
På tal om familjeliv så är du långt ifrån den enda som diskrimineras där för att du har "fel" åsikt, dom har länge nu kört en utrensning av Sverigedemokrater och det är uppenbart att FL-redaktionen är av samma skrot och korn som tex aftonbladet.

Själv känner jag mig jävligt kränkt av familjeliv och jag uppmanar alla invandringskritiker att gå in på FL.s samhälls och politikforum och breda ut er och nyttja er rätt till åsiktsfrihet. Blir ni avstängda så skaffa genast ett nytt konto och fortsätt posta samma trådar som blev borttagna, dom ska INTE få vinna den här ohederliga och antidemokratiska kampanj dom dom bedriver, det viktigaste vi har i vårt samhälle är demokrati och vår rätt till det fria ordet och det är väl värt att kämpa för.

Bra att du nämnde namninsamling förresten, ska se om det går att ordna en namninsamling mot FL och deras fascistfasoner, lägger ut den här om det går att ordna
Citera
2012-08-31, 15:00
Medlem
Janos avatar
Nu är ju familjeliv styrt av pk-ister och enligt pk-ismens alla regler så är det total förbjudet att kritisera islam. Är egentligen inte så förvånad att FL reagerade som de gjorde, även om man kan tycka att de skulle reagera som sunda människor med avsky mot vad som drabbar flickan...Men ja pk-ister är ju trots allt de största hycklande asen vi har.
Citera
2012-08-31, 15:12
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Låter jättekonstigt att Familjeliv skulle censurera dig på det sättet. Kontakta admin?

Admin på Familjeliv är väl förmodligen lika bajsnödig, så vad är vitsen?
Citera
2012-08-31, 15:13
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jano
Nu är ju familjeliv styrt av pk-ister och enligt pk-ismens alla regler så är det total förbjudet att kritisera islam. Är egentligen inte så förvånad att FL reagerade som de gjorde, även om man kan tycka att de skulle reagera som sunda människor med avsky mot vad som drabbar flickan...Men ja pk-ister är ju trots allt de största hycklande asen vi har.

Precis. Det är ganska otäckt, egentligen.

Stackars flicka.
Citera
2012-08-31, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4168
Va vilken sjuk sida, vad skrev du som kan uppfattas vara rasistiskt? för kollade in sidan och det verkar som en tråd är öppen med samma syfte.

http://www.familjeliv.se/Forum-20-334/m66455153.html

Jag skrev inget mer än en uppmaning att skriva under listan och att jag tyckte att det hela var fullständigt vansinnigt. Men tyvärr så måste man välja länkar från särskilda adresser annars så är man rasist.
Citera
2012-08-31, 15:16
Medlem
http://www.skrivunder.com/stoppa_familjelivs_asiktfortryck#form

Bara att skriva på!
Citera
2012-08-31, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trasselboll
http://www.skrivunder.com/stoppa_familjelivs_asiktfortryck#form

Bara att skriva på!