Citat:
Ursprungligen postat av miklon
När det gäller kvinnor så är kaninhoppning en kandidat till titeln tycker jag.
Hehe, ja. Alla vuxna kvinnor som har nån hobby som inkluderar djur mindre än katter är det nåt jävligt skumt med. Jag satt en gång o hörde en konversation över axeln mellan två tjejer i 20-årsåldern. Den ena såg lätt efterbliven ut o verkade inte mycket bättre, men inte såpass att hon borde hänga på dagcenter, o den andra var nån slags kines. Dom pratade på allvar om hamstrar. Alltså, det var en djuplodande diskussion. Kinesen ville ha tips om hur hon skulle sköta sin hamster. Den efterblivna bruden svarade, som den hamsterexpert hon var, och tro mig: det finns sjukt mycket att veta om hamstrar. Jag trodde inte ens att hamstrar kunde bli sjuka, men tydligen ska man vara vaksam på om de dricker för lite o "verkar lite hängiga". Vaffan, dör dom inte efter typ ett halvår?
Tycker råttor, reptiler o annat sånt också är en lite krånglig hobby bland både kvinnor o män. Ofta är kvinnor som har reptiler aggressiva, tatuerade, alldeles för framfusiga och fläker gärna ut sina udda sexuella intressen till höger o vänster (naturligtvis bara som show-off, i själva verket är dom skittråkiga i sängen). Ofta har dom nån ful pitbull också. Samma med män som har reptiler. Dom är läskiga. O rätt wt.