2007-08-22, 15:09
Medlem
Jag undrar hur ni andra strulade och var ni strulade de första gångerna.
Citera
2007-08-22, 15:10
Medlem
nat0ns avatar
med munnen och tungan antar jag... var nog i vitan
Citera
2007-08-22, 15:11
Medlem
Magrats avatar
Du kan kanske börja med att berätta mer exakt vad "strula" innefattar så att även vi över 20 förstår?
Citera
2007-08-22, 15:22
Bannlyst
minnen... strulande.. högstadiet...

jag minns när jag precis skulle sluta sexan. Jag gick med en tjejkompis och var helt uppgiven av förtvivlan. Hur fan skulle man fixa tjejer om man inte fick fråga chans. Det var då jag fick strulande förklarat för mig

nån annan som tyckte allt blev jävligt omständigt när vi slutade fråga chans!
Citera
2007-08-22, 15:28
Bannlyst
? Jag förstår ingenting.

I min krets betyder ett "strul" helt enkelt ett mindre seriöst förhållande. Eller menar du hångel?

Lite högre klass när du startar trådar, tack.
Citera
2007-08-22, 15:29
Medlem
Använder folk fortfarande ordet 'strula'? Det kändes fånigt redan för 15 år sen.
Citera
2007-08-22, 15:41
Medlem
Charmas avatar
Strula = Mindre seriöst förhållande innehållande åtminstone hångel. (Inte enbart dejtande, och inget direkt KK heller)

Strula kan även ha en annan betydelse för mig, oftast ser jag framför mig en 15årig kille som trimmar moped, snattar på affärer, kanske nåt bilinbrott osv. Dvs en strulig typ som inte håler på med grov brottslighet, utan lite ungdomlig revolt.

Citat:
Ursprungligen postat av 99popcorn
Använder folk fortfarande ordet 'strula'? Det kändes fånigt redan för 15 år sen.
Håller med om att det låte fånigt, men finns det något bättre ord?
Citera
2007-08-22, 17:17
Medlem
F5MMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charma
Strula = Mindre seriöst förhållande innehållande åtminstone hångel. (Inte enbart dejtande, och inget direkt KK heller)

Strula kan även ha en annan betydelse för mig, oftast ser jag framför mig en 15årig kille som trimmar moped, snattar på affärer, kanske nåt bilinbrott osv. Dvs en strulig typ som inte håler på med grov brottslighet, utan lite ungdomlig revolt.

Håller med om att det låte fånigt, men finns det något bättre ord?

Hångel? TS verkar ju skämmas över tråden eftersom han inte svarar. så låt oss glömma den
Citera
2007-08-22, 23:03
Medlem
Strula är för mig när man petar på de roliga delarna, inte när man trimmar mopeder. Sex utan knull, så att säga.
Citera
2007-08-22, 23:11
Medlem
Apspektakels avatar
Strul är väl hångel direkt.
"höhö strulade du med hon där bruden igår?" t.ex.

Själv avskyr jag ordet strula, men... vad har man att välja på? Hångla? Det låter så jävla äckligt. Kyssas? Det låter så jävla tamt.

Så till min stora förtvivlan är det väl bara strula kvar...
Citera
2007-08-23, 00:26
Medlem
Ostmackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Strul är väl hångel direkt.
"höhö strulade du med hon där bruden igår?" t.ex.

Själv avskyr jag ordet strula, men... vad har man att välja på? Hångla? Det låter så jävla äckligt. Kyssas? Det låter så jävla tamt.

Så till min stora förtvivlan är det väl bara strula kvar...

"Tungknullade du henne oralt?" kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in