Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Vad är det du inte förstår? Att biologin inte skulle vara grunden för kultur och sociologiska strukturer? Kulturen byggs upp runt människornas rastypiska beteende, detta är väl inget konstigt och har varit känt under en mycket lång tid, eller? Om jag får gissa så har du väldigt lite på fötterna i den här diskutionen utan baserar i stort hela ditt resonemang på känslor och vad du tror och tycker.
/mvh Ikh
Lika mycket som miljö, men hur i helvete är det viktigt vid invandring? Vi har redan bland världens högsta invandring, men invandrarna utgör inte mer än 10% av befolkningen. Vi har redan en etablerad kultur. Det du pratar om är ju något som sker vid en civilisations uppkomst, inte vid invandring.
Du har rätt, jag är inte alls lika påläst om biologi på det sättet du är. Trots detta upplever jag mina argument
mot invandring som långt bättre än dina. Rent politiskt då, för det är väl där man får börja om man vill komma nånstans i frågan, och inte med att "negrer är dumma i snitt", som tjatats till döds om i den här tråden.