När jag ska konvertera film från DVD till AVI i WinAvi Converter så stöter jag på följande problem - just som jag påbörjat konverteringen står det All tasks have been completed trots att det inte är sant. När jag öppnar filen där konverteringen bör ligga så finns inget. Vad kan vara problemet?
När jag ska konvertera film från DVD till AVI i WinAvi Converter så stöter jag på följande problem - just som jag påbörjat konverteringen står det All tasks have been completed trots att det inte är sant. När jag öppnar filen där konverteringen bör ligga så finns inget. Vad kan vara problemet?
antagligen gör du fel så det inte finns något att konvertera.. visar den att den börjar konvertera? %? tid? etc.. kolla log filer/fönster.. posta dem ev. här..
När jag ska sätta ihop två AVI-filer + subs i WinAvi så uppstår det gamla hederliga WinAvi exe har stött på problem och måste avslutas -Skicka felrapport- -Stäng-
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!