2007-08-22, 01:04
Medlem
final_cuts avatar
När jag ska konvertera film från DVD till AVI i WinAvi Converter så stöter jag på följande problem - just som jag påbörjat konverteringen står det All tasks have been completed trots att det inte är sant. När jag öppnar filen där konverteringen bör ligga så finns inget. Vad kan vara problemet?
Citera
2007-08-22, 02:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av final_cut
När jag ska konvertera film från DVD till AVI i WinAvi Converter så stöter jag på följande problem - just som jag påbörjat konverteringen står det All tasks have been completed trots att det inte är sant. När jag öppnar filen där konverteringen bör ligga så finns inget. Vad kan vara problemet?
antagligen gör du fel så det inte finns något att konvertera.. visar den att den börjar konvertera? %? tid? etc.. kolla log filer/fönster.. posta dem ev. här..
Citera
2007-09-01, 17:47
Medlem
final_cuts avatar
...och så följer ytterligare WinAvi-problem.

När jag ska sätta ihop två AVI-filer + subs i WinAvi så uppstår det gamla hederliga WinAvi exe har stött på problem och måste avslutas -Skicka felrapport- -Stäng-

WHY?
Citera
2009-08-19, 18:21
Medlem
Prova att ominstrallera programmet. (Stavning?) Eller så kan du flytta filen till en annan mapp? Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in