• 2
  • 3
2007-08-31, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
På vilket sätt ? Hur många tog du

10 stycken å 2 stark, som sagt inga monster doser men känner iten av de där lugna och avslappnande som jag får av andra benso. mår illa å har iaf ångest typ
2007-08-31, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janus123
ush nu vart jag ju nojjig, skulle de bara vara bentazepam som var så skadligt för levern? har nog kass lever redan så nu vart mna ju ännu nojjigare
Ja, enligt rapporten jag läste så gällde det just bara bentazepam. Kanske därför det är en så sällsynt benso, den verkar ju bara säljas i Spanien inom EU iaf. Men noja inte, jag är rätt säker på att det rörde sig om långtidsbruk. Tar man någon enstaka gång är det säkert inte värre för levern än en rejäl fylla.

Mvh
/marilyn

PS Kan tillägga att jag har ätit en hel del Tiadipona tidigare och mina värden är bra än så länge iaf. Åas super jag i princip aldrig (kanske en gång om året, max), så det kanske går på ett ut.
2007-08-31, 10:43
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marilyn
Jag fick dock en länk via pm angående bentazepam, länken gick till en rapport som visade att just bentazepam är väldigt hårt för levern och kan ge leverskador. Jag har tyvärr inte det pm:et kvar så jag kan inte bevisa det. Men det är ingen skrämselpropaganda: jag antar att de menade om man använder det under lång tid. Om man stoppar i sig ett gäng nån enstaka gång tror jag inte har någon betydelse.

Intressant, dock ligger det nära att anta att vi pratar om bruk på sikt. Det ska en hel del till att få levern att svikta och skulle den göra det blir symptomen kraftiga och skulle märkas av personen i fråga.
2021-07-28, 12:55
Medlem
paras0nics avatar
Bumpar denna. Hur ser läget ut att skaffa benzo i Barcelona? Någon som vart där nyligen och vet?
2021-07-28, 13:05
Moderator
Morfar-52s avatar
Fortsätt i (FB) Vad kan jag handla i land X (Den stora tråden om att köpa droger i olika länder /mod) /låst
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in