• 1
  • 2
2007-08-22, 00:09
Medlem
Mistrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in_cold
Börja äta nu, att börja äta om 5 veckor för att "det är då musklerna växer" är ungefär som att hälla upp tevattnet men inte sätta på plattan förrän efter 5 minuter, det är ju då vattnet börjar koka

haha klockren
Citera
2007-08-22, 00:11
Medlem
klassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cisco9
Berätta gärna hur du hade tänkt träna halsen också. Vill du ha den längre eller?
HAHAHA!
Citera
2007-08-22, 00:48
Bannlyst
fan jag lånar tråden lite..

Har hört att det effektivaste muskelgruppen att träna, för att gå ner i vikt, är benenmusklerna. Eftersom dom är så stora.

Så om man vill gymma för att bränna fettet, så är benen en av de viktigate muskelgrupperna?
Citera
2007-08-22, 04:03
Medlem
in_colds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xami

Har hört att det effektivaste muskelgruppen att träna, för att gå ner i vikt, är benenmusklerna. Eftersom dom är så stora.

Så om man vill gymma för att bränna fettet, så är benen en av de viktigate muskelgrupperna?

OT?
Citera
2007-08-22, 07:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av in_cold
OT?

Därför jag skrev lånar tråden lite.. dom var ju ändå inne och snacka om träning för benen direkt..
Citera
2007-08-22, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rashemen
Nää, inte nu, haha ser din signatur.
Är mest spinkig på överkroppen, så tänkte börja där. Inte de jag fråga efter dock.

Jag e alltså extremt spinkig på överkroppen, men har ganska normala ben. Detta är för att jag brukar motionera, men inte styrketräna.

Tills du postat bild är det här skitsnack... Det är liksom det i 99% av fallen.
Citera
2007-08-22, 17:51
Bannlyst
Citat:

Styrketräning gör inte av med mycket kalorier alls, så cykla istället.
Citera
2007-08-22, 17:58
Medlem
spudwishs avatar
Citat:

Som illerre sa. Styrketräning har effekten att "förbränningen" (god I hate that word) ökar flera timmar efteråt, medan den omedelbara förbränningen är rätt minimal.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in