Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-21, 09:16
Medlem
Psydexs avatar
Tjena, vart inne och vart undrande ett tag på www.ammdata.se och deras två datorer som har 4k ram och dess priser.

Efter en till två veckors grubblande, så ringde jag dom, eftersom jag ville ta reda på lite mer om ramminnes-tillverkaren ( aldrig hört talas om tidigare ).
Då fick jag svaret att dom helt och hållet gått över til Kingston.
Jag blev smått chockad när jag insåg att jag kunde få en burk med kasst grafikkort men dock en helvettes massa ram för ynka 3.999:-.

Någon som har hört något om dom?
Enligt pricerunner.se verkar dom bra iaf.
Citera
2007-08-21, 09:17
Medlem
Psydexs avatar
hehe, sen jag ringde igår har dom uppebarligen uppdaterat tillverkaren på ramminnet . Innan var det "v-data".
Citera
2009-02-27, 14:33
Medlem
Snor tråden lite då den hade en passande rubrik. Är det någon som har erfarenhet av ammdata? Har ni beställt därifrån, och fungerar det som det ska?

Tack på förhand
Citera
2009-05-13, 00:22
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meck_leffe
Snor tråden lite då den hade en passande rubrik. Är det någon som har erfarenhet av ammdata? Har ni beställt därifrån, och fungerar det som det ska?

Tack på förhand

Beställde en dator därifrån. De leverade dels felaktiga minnen(!) från VDATA som var trasiga (gav blåskärm) det stod att 2 gb skulle finnas med , fick bara med 1 gb.

Rekommenderas INTE!
Citera
2010-05-06, 15:47
Medlem
nos130s avatar
Min kompis beställde en ganska sjysst data därifrån och fick den ca 2 dagar efter beställningen, jag däremot som beställde en likadan ungefär 1 vecka senare är nu på min fjärde dag.
Jag beställde den för ca 6 dagar sedan på en fredag, men dom är väl olika snabba antar ja.

Men förövrigt har min polares data funkat utmärkt och inga strul eller problem alls, så ammdata är bra enligt mig .
Hoppas bara att dom är tillräckligt bra för att få fram min data tills helgen då man ska lana :O
Citera
2010-05-06, 16:05
Medlem
Är inte V-DATA = A-DATA? A-DATA har väll ok minnen iaf.
Citera
2010-05-06, 19:01
Medlem
Ammdata är bra, brukar handla i deras affär i slagsta,aldrig några problem med dom.
Citera
2011-11-01, 19:01
Medlem
Vad hände med denna butik?
Citera
2012-08-25, 23:40
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik_H
Vad hände med denna butik?

Konkurs säkert.
Citera
2012-08-26, 00:24
Medlem
PeterNosters avatar
Har du vart i arkivet och rotat. Tråden startade 2007. Tror du TS är nöjd med svaret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in