2007-08-20, 14:58
Medlem
Det här börjar irritera mig något oerhört att så många idioter i tid och otid skall vräka ur sig att någon skall vara WT så fort personens intresse eller stil inte överensstämmer med den andres och helt utan att ha ett endaste piss på fötterna.

Jag efterlyser samma krafttag som gjordes för att bli av med "tar hon den i tvåan" snacket så vi kan bli av med detta extremt patetiska beteende.
2007-08-20, 15:01
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jag skriver under Mr Durdens krav
2007-08-20, 15:03
Medlem
NoTruces avatar
Jag håller med och vill gärna inflika en önskan om liknande krafttag mot trollanklagelser. Visst kan det vara befogat ibland, men då ska man ha ordentligt på fötterna.
2007-08-20, 15:04
Medlem
LiquidSwordss avatar
Men ni är ju bara WT allihopa!!!
2007-08-20, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Men ni är ju bara WT allihopa!!!

Jösses vad roligt.

Det är precis sådant här jag är så trött på, humorn är totalt obefintlig.

(Jaja du var säkert superironisk men det hjälper inte.)
2007-08-20, 15:14
Medlem
Arkhons avatar
Utmärkt initiativ. Det råder verkligen inflation på begreppet, och få verkar förstå att en vanlig svensk familj som bor i ett mindre samhälle INTE är WT. Det verkar nästan som om att alla som inte går till Stureplan på helgerna och har en konstant solariebränna är white trash.
2007-08-20, 15:15
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Jösses vad roligt.

Det är precis sådant här jag är så trött på, humorn är totalt obefintlig.

(Jaja du var säkert superironisk men det hjälper inte.)
Det blir alltid så efter ett tag på alla stora forum... samma med ett annat jag är på (somethingawful.com) fast där har/hade vi istället... "... and a fucking bear comes out of nowhere!!" och "but did you get head?" och "what" samt många många andra... när man tar bort en kommer det en ny. Vissa kan vara jävligt roliga i början men som med allt så tröttnar man medans vissa andra tycker det är kul.
2007-08-20, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Det blir alltid så efter ett tag på alla stora forum... samma med ett annat jag är på (somethingawful.com) fast där har/hade vi istället... "... and a fucking bear comes out of nowhere!!" och "but did you get head?" och "what" samt många många andra... när man tar bort en kommer det en ny. Vissa kan vara jävligt roliga i början men som med allt så tröttnar man medans vissa andra tycker det är kul.

Ja det har du helt rätt i och just därför så tycker jag att det är dags att göra sig av med det här uttrycket nu då det för länge sedan har blivit fruktansvärt uttjatat och fullständigt misshandlat då de flesta har den uppfattningen som Arkhon precis skrev.

Och jag visste faktiskt inte att det var en så otroligt stor andel "stekare" här på Flashback som inläggen om WT tyder på...
2007-08-20, 15:24
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Ja det har du helt rätt i och just därför så tycker jag att det är dags att göra sig av med det här uttrycket nu då det för länge sedan har blivit fruktansvärt uttjatat och fullständigt misshandlat då de flesta har den uppfattningen som Arkhon precis skrev.

Och jag visste faktiskt inte att det var en så otroligt stor andel "stekare" här på Flashback som inläggen om WT tyder på...

Jag tror att den höga andelen stekare på något sätt hör ihop med genomsnittkuken på FB....
2007-08-20, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag tror att den höga andelen stekare på något sätt hör ihop med genomsnittkuken på FB....

Mycket tänkvärd teori
2007-08-20, 15:31
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton

Haha, skulle inte förvåna mig.

"Jag gled in, beställde helrör och fick ragg hyffsat fort, kvällen var gjord."

=

"Jag satt framför datorn, drack folköl och runkade till senaste avsnittet av My Name Is Earl, som jag gjort varje kväll de senaste åren."
2007-08-20, 15:38
Medlem
nollans avatar
Håller med dig i sak att det gått inflation i begreppet men samtidigt anser jag att det har en självsanerande effekt och faktiskt ger mig en lugnare läsning eftersom jag direkt kan skriva av diverse idioter som slänger sig med dessa anklagelser, ty majoriteten lär kasta rejält med sten i glashus alternativt inte ha en aning om vad de säger.

I övrigt tyckte jag hela grejen med "tvåan"-förbudet var riktigt löjligt - fan, att ni irriterar er så mycket på ett sådant självmål?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in