2007-08-20, 15:47
Medlem
internetnätets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Det här börjar irritera mig något oerhört att så många idioter i tid och otid skall vräka ur sig att någon skall vara WT så fort personens intresse eller stil inte överensstämmer med den andres och helt utan att ha ett endaste piss på fötterna.

Håller med om att de FELAKTIGA wt-anklagelserna är ett problem. Många som snackar wt har ingen aning om vad wt verkligen är, antagligen p g a att de är det själva. Allt som är annorlunda eller fult klassas som wt, vilket förstås är helt åt skogen och bidrar till att urvattna hela begreppet på sikt.

Däremot är ÄKTA wt ett riktigt otyg som bör påtalas och bekämpas i alla dess former.
2007-08-20, 15:48
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Det här börjar irritera mig något oerhört att så många idioter i tid och otid skall vräka ur sig att någon skall vara WT så fort personens intresse eller stil inte överensstämmer med den andres och helt utan att ha ett endaste piss på fötterna.

Jag efterlyser samma krafttag som gjordes för att bli av med "tar hon den i tvåan" snacket så vi kan bli av med detta extremt patetiska beteende.
I allmänhet så är ju WT-kommentarerna offtopic. Skicka RP på dem så bör de ju då försvinna.
2007-08-20, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
I allmänhet så är ju WT-kommentarerna offtopic. Skicka RP på dem så bör de ju då försvinna.

Det kommer bli våldsamt många RP:s isåfall, är det inte bättre att säga att det blir en tillsägelse för det istället som ni gjorde med 2:an problemet?
2007-08-20, 16:08
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Det kommer bli våldsamt många RP:s isåfall, är det inte bättre att säga att det blir en tillsägelse för det istället som ni gjorde med 2:an problemet?
Det är ju fullt möjligt enligt regelverket att ge tillsägelser för ot om det anses störa så mycket som t ex allt tvåan-trams gjorde. Jag har inte upplevt WT-problemet så stort i "mina" forum, men det kanske är värre i andra delar?
2007-08-20, 16:12
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Det är ju fullt möjligt enligt regelverket att ge tillsägelser för ot om det anses störa så mycket som t ex allt tvåan-trams gjorde. Jag har inte upplevt WT-problemet så stort i "mina" forum, men det kanske är värre i andra delar?

Mode & livsstil plågas väl mest av det, samt loungen.
2007-08-20, 16:16
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhon
kan det inte vara så att när WT anänds i mode & livsstil så är det förkortningen för "White tie"?
2007-08-20, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhon

Även Tatuering&Piercing, Modeller, paparazzi och kändisbilder och Kriminella nätverk&Brottslighet har fått sin beskärda del.
2007-08-20, 16:20
Medlem
johnny-62s avatar
Men då skulle ju Fet-Evert, Ladida m.fl bli helt svarslösa i debatterna, för det här brukar ju vara deras standard svar när man inte håller med dom eller man återigen fått överbevisa dom..
Outbildat jävla WT..

Men är väl ett tecken på att dom inte har belönats med talets / skriftens gåva, och när dom står svarslösa så blir det väl lätt så att dom kastar in ett WT..
2007-08-20, 16:32
Medlem
Spott & spes avatar
Citat:

Jag efterlyser samma krafttag som gjordes för att bli av med "tar hon den i tvåan" snacket så vi kan bli av med detta extremt patetiska beteende.

Måste nog hålla med Herr Durden här. Känns vid det här laget oerhört daterat och intetsägande. Ungefär som PK, Aftonhoran, Tar hon den i tvåan? etc. - uttryck som på något sätt kletar sig fast över hela forumet och vägrar släppa sitt grepp. Fattar inte. Vad får man som aktiv på ett diskussionsforum ut av att år ut och år in upprepa samma sönderspelade fraser i samtliga sammanhang?

Och det här med WT har tappat all tänkbar substans då det tydligen kan beskriva allt från att köpa en slips för under 4oo spänn till att uppfostra sina barn med tårgas och bettsele.

Tror inte på det här med att "lagstifta" bort otyget. Med tanke på den uppskatningsbara nivån på de som gödslar forumet med dito inlägg kan det nog bli mer som en "bensin på elden"- effekt. Tyvärr.
2007-08-20, 16:49
Medlem
Haha nu svämmade min inbox över utav "tack för din RP" meddelanden, och det gällde bara en enda tråd som jag gjorde ett litet test på.

Lagstifta bort skiten, har vi tur så ryker ett par snorungar på köpet också.
2007-08-20, 16:52
Bannlyst
Får jag föreslå samma typ av krafttag när det gäller uttrycket "kulturberikare"?
2007-08-20, 16:58
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Haha nu svämmade min inbox över utav "tack för din RP" meddelanden, och det gällde bara en enda tråd som jag gjorde ett litet test på.

Lagstifta bort skiten, har vi tur så ryker ett par snorungar på köpet också.
Och min inbox svämmade över av RP:s.

jäjä, dom säger ju att det uppskattas om man svarar på alla RP:s man får, och du skickade ju elva stycken. Bör ju rendera i elva svar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in