2007-08-22, 02:29
Medlem
Whattabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärnsläppet
den här maratondiskussionen kan vi ta en annan gång. fixa tråd.

Det var ju du som startade det med att kalla min kommentar för rasistisk din idiot.
Citera
2007-08-22, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba
Det var ju du som startade det med att kalla min kommentar för rasistisk din idiot.
Oj, vad snabbt du visade din charmigaste sida...
Citera
2007-08-22, 14:01
Medlem
Frank Shamrocks avatar
Själv har jag mest bott i söderort, så min åsikt är att längs linjen till Fruängen är det bra ställen, Norsborgslinjen är ok fram till Axelsberg/Mälarhöjden ngnstans typ. Såg ngn som rekommenderade Bredäng, vet inte men det ser inget vidare ut där. Kanske trevligare än det verkar

Generellt tycker jag att man ska kika på det eventuella området man ska flytta till, i de flesta förorter finns det trevliga o mindre trevliga områden. Exempelvis Hässelby, där Hässelby gård är ett hell-hole men borta vid Hässelby strand är det mycket trevligare nere vid vattnet. Lite finn-alkisar i centrumet men det är ju bara charmigt...
Citera
2007-08-23, 01:04
Medlem
Kvajjts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Shamrock
Lite finn-alkisar i centrumet men det är ju bara charmigt...

Hah, absolut. Ska åka upp och kika på lite olika orter nu till hösten och se vilka som ser mest intressanta ut.

Farsta, Hökarängen, Enskede, Bagarmossen, Gubbängen, Vällingby är väl några av de områden vi har tänkt oss skulle funka. Men som sagt ska vi upp och kika lite senare i höst och kolla runt lite. Om någon har något de vet kanske finns i något av dessa områderna får ni gärna PMa mig eller om det skulle vara någonting annat som skulle vara intressant för oss och veta. Tack för all hjälp hittills, jättesnällt utav er. Tack.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in