Det finns en rad olika lösningar. DU behöver inte trixa med hårdvara för några av dem. Antingen kan du installera windows via boot camp. Det är apples egna lösning. Den bygger på att du håller nere en tangent när datorn startas, och du därigenom väljer om du vill starta windwos eller mac os.
Här kan du läsa mer: http://www.apple.com/macosx/bootcamp/
Jag har försökt hitta en kopia på windows som fungerar att installera med parallels. Tyvärr verkar det bara vara av filtypen .daa, vilken jag inte kan öppna från min mac. Någon som kan länka till en torrent som fungerar att öppna med mac?
Jag har försökt hitta en kopia på windows som fungerar att installera med parallels. Tyvärr verkar det bara vara av filtypen .daa, vilken jag inte kan öppna från min mac. Någon som kan länka till en torrent som fungerar att öppna med mac?
Men varför skall du köra Windowsfilen inne på macen? När jag installerade Parallells och Win så installerade jag först Parallells och därifrån drog jag igång Windowsinstallationen. Skall inte vara några problem.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!