2007-08-26, 14:21
Medlem
Jag skickade stop till deras 7#### nr och blev av med dom, konstigt

Jag hade väl tur

Peace!
Citera
2007-08-27, 14:13
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 54jm00n
Jag skickade stop till deras 7#### nr och blev av med dom, konstigt

Jag hade väl tur

Peace!

Jag skrev STOPP till 72323 och fick då ett sms med texten (ungefär) "Hej ditt konto är nu avslutat" men tio dagar senare drog dem pengar av mig i alla fall. Är du säker på att du är av med dem helt?
Citera
2007-08-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Jag skrev STOPP till 72323 och fick då ett sms med texten (ungefär) "Hej ditt konto är nu avslutat" men tio dagar senare drog dem pengar av mig i alla fall. Är du säker på att du är av med dem helt?

Jag hoppas verkligen det, har i för sig inte haft pengar på mobilen på ett tag så får väl se när jag laddar på. Hoppas inte dom fortsätter dra pengar, 30spänn i månaden har man ju inte råd med, men man får ju ändå 600 sms.
Jag åter kommer när jag laddat min telefon!

Peace!
Citera
2007-09-02, 18:22
Medlem
trissels avatar
Citat:
Jag hoppas verkligen det, har i för sig inte haft pengar på mobilen på ett tag så får väl se när jag laddar på. Hoppas inte dom fortsätter dra pengar, 30spänn i månaden har man ju inte råd med, men man får ju ändå 600 sms.
Jag åter kommer när jag laddat min telefon!

Peace!

30 spänn i månaden är de inte. De är 30kr var tionde dag.
Citera
2007-09-02, 21:22
Medlem
Citat:
30 spänn i månaden är de inte. De är 30kr var tionde dag.

DAmn!!? då måste jag verkligen bli av med skiten...!!!
Citera
2007-09-03, 13:07
Medlem
trissels avatar
Citat:
DAmn!!? då måste jag verkligen bli av med skiten...!!!

Jag med. Men hur?! Har skickat STOPP och STOP via sms, skickat X-antal mail och nu ett mail till deras huvudkontor. Inget hjälper!
Citera
2007-09-03, 13:24
Medlem
Citat:
Jag med. Men hur?! Har skickat STOPP och STOP via sms, skickat X-antal mail och nu ett mail till deras huvudkontor. Inget hjälper!

Jag ska i alla fall byta nummer, det borde väl ändå hjälpa eller?
Hoppas det, annars får vi fixa någon som hackar deras huvuddator och formaterar deras identifikations system.

Ordnar dnågon det eller?
Citera
2007-09-03, 13:45
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ibland hjälper det om du hotar med att anmäla dom till KO och ARN, annars kanske du skall skicka ett vanligt brev också. I värsta fall kan man be sin operatör spärra nummret som skickar till dig, men går inte alltid om du har kontantkort ...och man kan ställa in en lista i mobilen vilka nr. som skall vara tillåtna.
Citera
2007-09-03, 18:18
Medlem
Puscifers avatar
Vilket nummer är det man ska skicka till!?

Skickade " STOPP " till 72323. Fick tillbaka ett där det stod följande; No services are registrated on 72323.

Blir galen på skiten!

EDIT: Fick ett till sms av 72323! We have now forwarded the STOP message ti all our content providers. osvosv.
Citera
2007-09-05, 15:41
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puscifer
EDIT: Fick ett till sms av 72323! We have now forwarded the STOP message ti all our content providers. osvosv.

Du de där smset har jag fått av dem tuuuusen gånger. Tror du de har hjälpt? Nej. Tio dagar senare drar dem pengar igen. Åh blir arg bara jag tänker på de!
Citera
2007-10-13, 13:03
Medlem
Analkalass avatar
Har nån lyckas bli av med skiten? fick reda på att det kostar pengar idag. har vart medlem kanske 1 månad, och har inte haft pengar på kortet. kommer dem dra massa när jag fyller på sen?
Citera
2007-10-13, 13:37
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analkalas
Har nån lyckas bli av med skiten? fick reda på att det kostar pengar idag. har vart medlem kanske 1 månad, och har inte haft pengar på kortet. kommer dem dra massa när jag fyller på sen?

Troligtvis kommer dem dra 25-30kr var 10e dag för dig som dem har gjort för alla andra i den här tråden. HATA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in