2007-08-19, 02:52
Medlem
Raxs avatar
De har bra artiklar o dyl men deras forum knns rtt dtt
Citera
2007-08-19, 02:53
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rax

Tycker ungefr samma. Bra guider och annat fr vrigt.
Citera
2007-08-19, 03:27
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lat_jävel
Tycker att det finns alltfr mycket yngre och nyfrlsta personer dr vilket gr att det inte r intressant att lsa dr verhuvudtaget plus att det r ganska s inaktivt.

/lat_jvel

Nu har jag inte varit s jkla mycket p swe-can utan i odlings-delen, och jag mste sga att jag har vervgt att lmna fb helt och hnga p andra stllen istllet fr det r s oerhrt mycket idioter hr, men det har ju en egen-krlek som slr allt, och dom pundigaste idioterna p ntet.
Citera
2007-08-19, 06:46
Medlem
Forumet r tyvrr rtt dtt, men jag gillar siten. Finns annars en hel del andra forum, dock amerikanska som r riktigt softa att hnga p.
Citera
2007-08-19, 12:11
Medlem
NewBoys avatar
Har inte s mycket erfarenhet, forumet har jag inte lagt ett ga p ens.
Bara lst lite artiklar dr, dem flesta r faktiskt vldigt bra och ftt ens uppmrksamhet genom bra fakta dylikt.
Fr vl titta in p forumet, hoppas det r mindre personlighets rakning dr iaf

peace
Citera
2007-08-19, 12:15
Bannlyst
swecan fr mig r en ovrderlig informationsklla.

Citat:
Ursprungligen postat av Rax

Du menar att dom inte bumpar trdar och r serisa i sina trdar? Vad beror det p?

P FB t ex florerar en hel del kids som r mer eller mindre oserisa puffare och aldrig hrt talas om en hydroodling eller trichonomer. P swecan hittar du serisa odlare med mnga rs erfarenhet och det r enklare att f tag p konkreta fakta.

Det var bara ett frsk att frklara skillnaden mellan swecans och FBs forum. Finns skert en del serisa odlare hr ocks. Bara det att dom flesta hller lg profil.

mvh
Citera
2007-08-19, 12:30
Medlem
Blue_berrys avatar
GrassCity r ett jkligt soft forum det med!
Citera
2007-08-19, 15:28
Medlem
Mysfabbjojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_berry
GrassCity r ett jkligt soft forum det med!
Jag skulle dock vilja kalla grasscity en community. Trevligt folk i mnga fall, men att f till serisa diskussioner kan vara ruggigt svrt. Riktigt kul forum att skriva i dock, och kunnigt folk nr det gllet odling, som dessutom ofta svarar ordentligt p nybrjarfrgor.
Citera
2007-08-19, 18:07
Medlem
lakritspipans avatar
Bra forum med massor av info, finns mnga trevliga och kunniga personer dr ocks. Men det r lite vl inaktivt samt lite fr strnga regler fr min smak. T.ex. s r det ju strngt frbjudet att prata om andra droger oavsett avsikt. Om nn typ frgar om hjlp vid cb-utlsta panikattacker eller liknande s fr man ju inte ens fresl benso t.ex. S fort man gr antydan p andra droger s tas ens meddelande bort eller s blir man utkastad. Man r lite vl lst dr men annars r det vl ett bra forum...
Citera
2007-08-20, 11:34
Medlem
bengtsson_45s avatar
som sagt tidigare s r det s jvla inaktivt. men en riktigt fet sida
Citera
2007-08-20, 11:44
Medlem
DreamRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsgrimnuR
swecan fr mig r en ovrderlig informationsklla.

Du menar att dom inte bumpar trdar och r serisa i sina trdar? Vad beror det p?

P FB t ex florerar en hel del kids som r mer eller mindre oserisa puffare och aldrig hrt talas om en hydroodling eller trichonomer. P swecan hittar du serisa odlare med mnga rs erfarenhet och det r enklare att f tag p konkreta fakta.

Det var bara ett frsk att frklara skillnaden mellan swecans och FBs forum. Finns skert en del serisa odlare hr ocks. Bara det att dom flesta hller lg profil.

mvh

Indeed, har en far som r mod p swecan.. Han sger detsamma, P swecan s r det mera serisa odlare med r av erfarenhet som skriver, medans det hr i CB-delen r mycket mer flummigt och en massa smkids!

Sjlv tycker jag att swecan r en trevlig sida, mycket information och forumet r nice.
Citera
2007-08-20, 11:46
Medlem
cannabinols avatar
Swecan r vll ett inaktivt forum som r vldigt vermodererat enligt min sikt. Ingen fri debatt, man fr knappt tala om andra droger om det inte gller jmfrelser, knappt d. Hngde dr en del frut, men nufrtiden blir det fb, hej d swecan. Byt admins!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in