2007-08-18, 22:54
Medlem
Olle GBGs avatar
Hej evrebodyhopa, vet inte om d e rätt forum men ja måste få tag på frugans hotmaillösen, har fattat att hon skickar nakenbilder på sej själv till andra!!!! Ok har frågat henne men hon nekar till allt. Visserligen blir ja lite småkåt av d hela men ja vill ändå kolla henne på nåt sett. Snälla någon-hjälp mej.
Citera
2007-08-18, 22:58
Medlem
m0gs avatar
Delad dator? Om så är fallet, installera en keylogger.
Citera
2007-08-18, 22:59
Medlem
antagonistens avatar
I sann FB-anda så måste jag faktiskt be om bildbevis.
Citera
2007-08-18, 23:02
Medlem
Olle GBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
I sann FB-anda så måste jag faktiskt be om bildbevis.
Hahaha den va bra , jävligt frestande men ja vet inte riktigt...
Citera
2007-08-18, 23:06
Medlem
Olle GBGs avatar
Ok...

Citat:
Ursprungligen postat av m0g
Delad dator? Om så är fallet, installera en keylogger.
...men kan hon se de? Lr e d som ett litet gömt program på datorn som man kan lägga i sina "egna mappar"?? Och va hittar man d isf? Har Mozzila men d ska la inte va nåt problem lr?
Citera
2007-08-18, 23:10
Medlem
Pasolinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle GBG
...men kan hon se de? Lr e d som ett litet gömt program på datorn som man kan lägga i sina "egna mappar"?? Och va hittar man d isf? Har Mozzila men d ska la inte va nåt problem lr?

De finns keyloggers som hon inte kommer å kunna se. Fast detta får mig å fundera på en sak. Om du inte kan lita på din fru......BEGÄR SKILJSMÄSSA =P
Citera
2007-08-18, 23:14
Medlem
Olle GBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pasolini
De finns keyloggers som hon inte kommer å kunna se. Fast detta får mig å fundera på en sak. Om du inte kan lita på din fru......BEGÄR SKILJSMÄSSA =P
..men ja vet ju inte om ja kan lita på henne, å vi har en riktigt egen relation, men samtidigt så e ja forfarande, efter 27 år, lika jävla kåt på henne, å ja vet att hon e d på mej me, men sen vi sluta röka (8mån) har hon blivit ett riktigt jävla sexmonster, vill knulla24 timmar om dygnet.. Lycky me???
Citera
2007-08-18, 23:25
Medlem
Pasolinis avatar
Citat:
..men ja vet ju inte om ja kan lita på henne, å vi har en riktigt egen relation, men samtidigt så e ja forfarande, efter 27 år, lika jävla kåt på henne, å ja vet att hon e d på mej me, men sen vi sluta röka (8mån) har hon blivit ett riktigt jävla sexmonster, vill knulla24 timmar om dygnet.. Lycky me???

haha jösses! Visst "sex is the shit" men å bygga ett förhållande lr ännu värre ett giftemål på de vet ja inte. Känns mer som ni verkligen behöver hjälp. Ett giftemål utan "trust" känns inge vidare om du frågar mig
Citera
2007-08-19, 00:48
Bannlyst
Off Topic!
Citera
2007-08-19, 01:06
Medlem
Olle GBGs avatar
Hahahah

Citat:
Ursprungligen postat av Pasolini
haha jösses! Visst "sex is the shit" men å bygga ett förhållande lr ännu värre ett giftemål på de vet ja inte. Känns mer som ni verkligen behöver hjälp. Ett giftemål utan "trust" känns inge vidare om du frågar mig
aaahh bara så bra, men d byggs inte på d sättet längre, yes vi älskar varandra,har riktigt jävla crasy bra sex, barnene e friska å sunda, å inga pengar har vi heller..men ja vill ändå veta.
Citera
2007-08-19, 01:19
Medlem
Pasolinis avatar
Citat:
aaahh bara så bra, men d byggs inte på d sättet längre, yes vi älskar varandra,har riktigt jävla crasy bra sex, barnene e friska å sunda, å inga pengar har vi heller..men ja vill ändå veta.

Byggs de inte på de längre? då har jag gjort helt rätt när jag inte har gift mig ;o)

kolla in denna http://www.relytec.com/ gjorde en sökning. Va länge sen ja använde mig av liknande programvara å inte var jag i ett förhållande då ;o) Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in