Citat:
Ursprungligen postat av J Doe
Alldeles för mycket grönissnack. Har säkert redan svarat på det mest essentiella. Du får lära dig att ställa lite mer kortfattade och specifika frågor om du vill få vettiga svar. Dessutom får du lära dig att tacka för hjälpen som du får.
Sen får du prova med att söka själv först och fråga sen. En grundförutsättning för att man ska klara sig på universitet är att man själv ska kunna leta upp information.
Sen får du prova med att söka själv först och fråga sen. En grundförutsättning för att man ska klara sig på universitet är att man själv ska kunna leta upp information.
Oj, det var ord och inga visor.
Jag fick intrycket av att man kunde ha en lite lättsam dialog med dig sedan du skrev:
"Fråga på, jag har en låg arbetsbörda idag så passa nu när jag dödar tid här på FB.
"Ifall du läste tråden skulle du också märka att de frågor jag ställer har jag inte fått svar på från annat håll, trots att jag har sökt och letat (annars hade jag inte frågat, eller hur?), alternativt att jag inte ansett de svaren jag fått tillräckligt omfattande/uttömmande. Du anar föresten inte hur mycket information jag har letat upp, jag har spenderat mer eller mindre större delen av min lediga tid den senaste tiden med att söka information om detta samt kringliggande saker. Är det sedan så konstigt att det är mycket "grönissnack"? Jag menar, jag hade ju inte gjort tråden om jag var mycket erfaren och 100% insatt i allt ämnet berör.
Slutligen vill jag passa på att citera otacksamme-mig lite;
Citat:
Ursprungligen postat av Ericksson
Tråden blev som jag misstänkte ganska lång, men jag är oerhört tacksam för om någon tar sig tid att svara på åtminstone någon eller några av frågorna.
Tack på förhand!
Tack på förhand!
Citat:
Tack för svaren.
Citat:
Sidan var i högsta grad intressant, tack!
Citat:
Tack för info 

), dock har jag fina möjligheter till bra betyg.