2007-08-18, 15:00
Medlem
Sinsisters avatar
De är väldigt olika, en del tror att jag är 16 och andra 25. (22år är den egentliga åldern)

Nakenchock hade för övrigt en väldigt ungdomlig och söt röst
Citera
2007-08-18, 15:24
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Nakenchock hade för övrigt en väldigt ungdomlig och söt röst

Vad snällt sagt

Edit: En sång jag spelade in idag till en annan tråd:

http://www.4shared.com/file/22303297...ified=8676e4fe

Folk brukar tycka att det är stor skillnad mellan min talröst och min sångröst. Jag låter tydligen mer mogen när jag sjunger
Citera
2007-08-18, 16:00
Medlem
Kunglouies avatar
Det är väl oftast en fördel att se ung ut, gammal blir ju alla tillslut ändå. Jag t.ex. kan gå in på ungdomspriser upp till 16 eller under 18 inträden, åker även på barnbiljett på bussen upp till 19. Jag är 21 år, uppfattas som ungefär 5år yngre troligen.
Citera
2007-08-18, 16:05
Medlem
Eremitens avatar
Det är ganska många som har trott att jag är 31-33 år gammal. Jag är 41.
Citera
2007-08-18, 16:26
Medlem
Slashasens avatar
Är 18 men (tror) att jag ser ut och vara lite äldre, får visa legg när jag köper cigg ibland men det säger ju inte så mycket egentligen. Var en kille som frågade om jag kunde köpa ut åt honom när jag stod utanför bolaget en gång (var väl antagligen bara för att jag stod utanför bolaget som han trodde att jag hade åldern inne, väntade på en kompis som var inne och handlade :P)

Jag tror det där beror mycket på hur man klär sig också, kommer man i slips o kostym så ger det självklart ett mognare intryck än gympadojjor, mjukisbrallor och en sliten t-shirt. Helskägg ser man ju självklart äldre ut i också! :P
Citera
2007-08-18, 16:55
Medlem
Stalos avatar
Är 23 men ser ut att vara yngre, med lite vilja skulle jag nog kunna passera för en 18-åring. På systemet så tar jag alltid fram leg innan de frågar, mest för att det måste vara jävligt jobbigt att fråga hundratals personer om leg dagarna i ända. Men men, det är inget jag störs över och någon gång så kommer jag nog bli väldigt glad att jag ser ung ut.
Citera
2007-08-18, 17:02
Medlem
alcatrazs avatar
Folk tror alltid att jag är 4-5år yngre än vad jag är. Är 28 men ser ut som 24.
Citera
2007-08-18, 18:10
Medlem
Jag får alltid visa leg på systemet, det gör mig inte så mycket. Däremot upplevde jag det förnedrande i somras när jag var på restaurang. Jag beställde en plankstek med ett glas rödvin, liksom de övriga i sällskapet (jämnåriga vänner). Gissa vem som var tvungen att visa leg... (jag menar, vilken artonåring går på restaurang en kväll och super ner sig på plankstek och ett glas rödvin?)

Jag är 26.
Citera
2007-08-18, 18:10
Medlem
volvo 240s avatar
Över internätet tror folk alltid jag är 30+ haha. I verkligheten ser ja dock ut so mden 22årung jag är och behöver bara visa leg på bolaget.
Citera
2007-08-18, 18:19
Medlem
är 22 och ser yngre ut än jag är...

jag skulle gärna vilja sett ut som 20+ iaf... men tydligen ser jag mer ut som 17-18... har jag fått höra några gånger nu även av folk som jag träffar första gången och så gärna vill berätta för mig hur gamla de ifrån början trodde jag var. Men vad kan man göra, är bara att tacka och ta emot att man redan nu ser yngre ut än vad man är.

och angående systembolaget så tar man leg på alla som man är osäker på. Och mycket därför att vi har kontrollanter som kommer och kollar oss emellanåt om vi tar leg på folk som ser unga ut. 73: or och 74: or får visa leg ibland de också. Smått pinsamt är det när man står där med deras leg i handen och det börjar på en 7:a...

men shit happens och vi som jobbar i butiken följer bara order.
Citera
2007-08-18, 19:27
Medlem
Har alltid sett yngre ut än vad jag är. Inte särskilt trevligt. Det värsta var nog en kvinna som tyckte att jag såg ut att vara lika gammal som hennes dotter, som gick i sjuan. Då var jag 20. Men om jag ser 30 ut vid 40 så kommer det vara värt det.
Citera
2007-08-18, 19:59
Medlem
storm79s avatar
haha, allt beror väl på vad man gör med det? när jag rakade mig och hade kort hår fick jag visa leg överallt. Nuförtiden med hästsvans och skägg utgår alla från att jag är en utslagen skogshuggare runt 40...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in