2007-08-17, 09:20
Medlem
Mindseyes avatar
hejsan

Det är såhär att jag hade min debut på tjack i onsdags, jag drog väl cirkus 0,2g under natten och idag fick jag reda på att jag ska in på pissprov om bara några timmar.. Nu är min fråga kommer det att visa posetivt? har hört att tjack ska gå ur relativt snabbt, men bör jag dricka en jävla massa vatten och hoppas på att lämna en annan dag? tack på förhand
Citera
2007-08-17, 11:58
Medlem
willedenstores avatar
Drogakuten kanske kan hjälpa bättre? .. Du har alltså placerat tråden lite fel.

Räkna med att testet visar positivt, tyvärr. Men chansen finns att du pissar rent..
Brukar ta cirkus 2-4 dagar att gå ur kroppen om du tagit det någon enstaka gång.
Citera
2007-08-17, 12:02
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Beror på din kroppsbyggnad och en väldans massa saker.

Bäst svar får du med någon med erfarenhet - alltså någon som gillar tjack och ofta går på pissprov.

Har själv märkt att man får mer koll ju mer man håller på med en drog (inbillar jag mig i i alla fall)

Jag vet inte själv, vet att tjack går ut på "ca" 3 dagar.

0.2 är dock inte så mycket, det var ju inget race s.as. Så om du dricker flitigt några timmar nu och försöker fixa pisset gult med C vitamin så antar jag att det är lungt (???!!).

Mvh

Edit: Bästa du kan göra för att komma undan misstankar är att försöka pissa imorgon redan. Mycket större chans att du är ren + att du inte förskjutit det för länge.

Skyll på sjukdom eller dylikt, bortfall vad vet jag.
Citera
2007-08-17, 12:15
Medlem
Fast om pissprovet hade med cannabis att göra så är det ju inte säkert att de letar efter tjackrester...
Citera
2007-08-17, 12:18
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkel
Fast om pissprovet hade med cannabis att göra så är det ju inte säkert att de letar efter tjackrester...
det är väl ett standardtest dom kör som kollar dom vanligaste drogerna?
Citera
2007-08-17, 12:21
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
det är väl ett standardtest dom kör som kollar dom vanligaste drogerna?
Yeup, så brukar det vara iaf. Säkerligen ett vanligt stickprov.
Citera
2007-08-17, 14:41
Medlem
Peta_Es avatar
Chanserna finns att du klarar dig, Hydrera ditt prov dvs. drick löjligt mycket. Skulle provet fela pga. detta kan du alltid skylla på det varma vädret gjort dig törstig. 0,2g är ju inte speciellt mycket, men en extra dag hade inte skadat.
Citera
2007-08-17, 18:43
Medlem
Mindseyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willedenstore
Drogakuten kanske kan hjälpa bättre? .. Du har alltså placerat tråden lite fel.

Räkna med att testet visar positivt, tyvärr. Men chansen finns att du pissar rent..
Brukar ta cirkus 2-4 dagar att gå ur kroppen om du tagit det någon enstaka gång.

jag var så stressad då jag slängde upp tråden så det blev lite fel

f.ö. så drack jag ca 2l, så dom kunde inte ta provet, ska göra om det på måndag istället

tack för alla svar, mod kan låsa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in