2007-08-16, 20:32
Medlem
Kosmos.s avatar
har inte en susning om vad problemet är.

har två datorer. funkar inte att komma in på min ena dator. med den andra datorn kommer jag in på sidan

detta är sidan btw.

europvp.com

hjälp
Citera
2007-08-16, 20:55
Medlem
techno_the_kings avatar
Här fittar sig både swedbanks sida samt hotmail
går varken i FireFox el Ie
på swedbanks sida kommer jag in men när man ska logga in så får jag hela tiden "Sidan kan inte visas"
& hotmail går inte alls
Citera
2007-08-16, 23:01
Medlem
overklockeds avatar
Brukar själv få detta problemet ibland med vissa sidor, testa starta om er router så kanske det går.
Citera
2007-08-16, 23:35
Medlem
Rensa cache och kakor (cookies). I Firefox gör man detta genom att ta Verktyg\Rensa ut känslig data.

Detta fungerade utmärkt för mig. Hade lite problem med att öppna mail i gmail samt logga in på ett forum m.m. Så det kan funka!
Citera
2007-08-17, 15:13
Medlem
Kommer inte heller in...

Installerade trådlöst hemma igårkväll och sen dess kommer jag inte in på Hotmail. Har stängt av dator, modem och router samt rensat allt man kan men inget händer. Jag kan skriva in mitt alias och password - sen står den o tuggar ett tag, sen får jag meddelande att det inte går att öppna sidan:
* Platsen kan tillfälligt vara nere eller upptagen. Försök igen om en
stund.
* Om du inte kan öppna någon sida alls, kontrollera datorns
nätverksanslutning.
* Om datorn eller nätverket skyddas av en brandvägg eller proxy, kontrollera att Firefox har tillstånd att ansluta till webben.

är det jag får upp i skärmen. Kan surfa på överallt annars utan problem, men hotmailen är död...

Nån som har nått förslag på hur jag kan fixa detta?!
Tack på förhand!!!
Citera
2009-06-16, 15:54
Medlem
BUMP for justice !

Jag har också samma svar som trådstartaren, och testat det ni skrivit, verkar inte som om det funkar, har ni något mer tips ?
Citera
2009-06-17, 14:55
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Support

//Mod
Citera
2009-06-17, 15:08
Medlem
ettiss avatar
Testat reseta winsocketen?

cmd->"netsh winsock reset"