2007-08-16, 17:18
Bannlyst
Jag undrar om efedrin som injektionsvtska sljs p nt ntapotek? Jag frgar inte efter adressen, utan jag r fr nrvarande mest intresserad OM det ens sljs ver internet.

Och s undrar jag om det finns ngon som har testat bde det och oralt intag, och kan jmfra effekterna?
Citera
2007-08-16, 18:05
Bannlyst
kan tyvrr inte svara p o mdet finns, men borde vll inte vara alltfrsvrt att gra sjlv kanske eller?

Antar att att det kommer kicka snabbare och mer om du injicerar, tex. det kickar ju mycket mer att injicera amf n att snorta
Citera
2007-08-16, 18:17
Bannlyst
Ingen bra ide...

Att dricka det. Frmst avsett fr subcutan anvndning. Dvs i huden runt naveln eller dr du har mkt fett. r SSk och vet vad jag pratar om
Citera
2007-08-16, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bellagirl
Att dricka det. Frmst avsett fr subcutan anvndning. Dvs i huden runt naveln eller dr du har mkt fett. r SSk och vet vad jag pratar om
Ok, jag tnkte inte dricka det utan injicera. Hur blir det om man injicerar i blodet istllet fr under huden?
Citera
2007-08-16, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av guisssmo
kan tyvrr inte svara p o mdet finns, men borde vll inte vara alltfrsvrt att gra sjlv kanske eller?

Antar att att det kommer kicka snabbare och mer om du injicerar, tex. det kickar ju mycket mer att injicera amf n att snorta

Precis, det r det jag r ute efter . Har lst lite hr p FB om att skjuta tabs och det verkar inte vara ngon bra id. Av de personerna som hade testat s hade armen domnat bort och blivit helt svullen. Men ngon annan kanske har ett motargument?
Citera
2007-09-08, 15:11
Bannlyst
Ingen som har ngra ider?
Citera
2007-09-08, 16:00
Medlem
locmans avatar
gr sjlv av tabbar, skjut, njut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera