2007-08-25, 14:19
Citat:
Ursprungligen postat av flashmicke
I helvete (ursäkta mod) att jag backar ur. Du är du som är så (mod blir nog arg om jag skriver det). Dina krav på svar är så orimliga så det är löjligt. Som en 4-åring i sandlådan. Du bad mig läsa Lars Jansson's bok. Jag ville inte det men tog mig dock tid att läsa vad han och andra skrivit om honom. När jag nu framför underbyggd kritik mot Lars Jansson, som du vad jag förstår gillar, så orkar/vill/kan inte/har inte intelligens nog (sannolikt sista alternativet) försvara eller motsäga mina påståenden. Jag tror faktiskt SD skulle klara sig bättre utan din argumentation, som är obefintligt underbyggd, men ändå ställer du krav på andra ska leverera argument. Jag påstår jag har gjort det. Och jag har länkat till vissa som givetvis kräver en viss hjärnkapacitet för att förstå innehållet och dra slutsatser.
Jasså, du vill fortsätta att gagga på tomgång.
Man märker också att när dina argument ånyo tryter, så får det blir svordomar och andra desperata invektiv.
Och du tycker inte du backar ut?
Jaha, men det ju precis det du har gjort genom att inte svara på mina enkla frågor, förstår du verkligen inte detta??
Du skriver att "mina krav är orimliga".
Hur kan det då komma sig att Danska Inrikesministeriet har kunnat räkna ut vad dansk invandring- och asylmottagning belastar de danska skattebetalarna?
Om detta har jag skrivit förut, men dina PK-glasögon förblindar dig.
Jag råder dig att läsa Lars Jansson bok "Mångkultur eller Välfärd", men det "vill du inte", utan hänvisar till vad "andra" tycker, utan att du orkar bilda dig en egen uppfattning.
Och så hade jag ju en ny fråga som du heller inte kan svara på:
"Kan du nämna något större svenskt politiskt misslyckande än den svenska invandrings- och asylpolitiken och märk, då menar jag i hela den svenska historien?"
Vad gäller ordet "hjärnkapacitet", så ska du vara oehört ödmjuk inför det ordet, i det att det smakar fadd i din mun.
Så min vän, det blir som vanligt:
"Backa ut baklänges - med svansen mella bena"