2007-09-20, 15:46
Medlem
lordos avatar
Var helt okej. Roligast var ju Bengt Magnusson-scenerna.
Citera
2007-09-20, 15:58
Medlem
Mrten Rasks avatar
Vilka kndisar sg ni i frsta avsnittet?

Jag sg (tror jag):

Bengt Magnusson
Bjrn Skifs
Christer Bjrkman
Ebba von Sydow
Filip Hammar
Fredrik Wikingsson
Kjell Bergqvist
Lasse Berghagen
Leif Silbersky
Maruo Scocco
Timbuktu
Tone Bekkerstad
Ulf Lundell

nn som har koll p vem den mrka killen med 1965-t-shirt skulle frestlla?
Citera
2007-09-20, 16:09
Medlem
N..med all respekt fr Filip och Fredrik, men detta var inte bra. Kndes som ngon lam version av South Park, bitvis rtt bra tecknat men skmten hll dlig niv. Jag har inget emot att man driver med kndisar men detta blev som bara patetiskt och billigt. Sedan sexskmten med shemalen var ju inte ett dugg roligt, mest pinsamt. Knns som de har frskt fr mycket den hr gngen och fallit pladask...

Fr mig blir det tv tummar ned. Kommer inte att se programmet i fortsttningen. Gillar annars tecknad satir, men det hr var inte bra. Kan ju alltid hoppas att Rocky blir animerad serie ngon gng....
Citera
2007-09-20, 16:10
Medlem
NabillionaZs avatar
Har inte brjat kolla p serien men jag ser fram emot det..
Citera
2007-09-20, 16:45
Medlem
lollipop00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NabillionaZ
Har inte brjat kolla p serien men jag ser fram emot det..

Gr det inte, kommer att bli en besvikelse. Smsta skiten ngonsin...
Nej, detta var ett riktigt bottennapp.
Annars tycker jag Filip och Fredrik har gjort sjukt roliga pogram tidigare men myggan r inte ett av dem.
Citera
2007-09-20, 17:21
Medlem
Matchens avatar
Vilken skit. Tramsigt och idiotiskt, precis som skaparna.

Fy fan vad jag r trtt p Filip och Fredrik!
Citera
2007-09-20, 18:17
Bannlyst
Hr var det ond kritik hr jag.. Jag kan hlla med om att detta inte alls r ngonting jag skulle kalla fr riktigt Filip och Fredrik material. Men tittar jag p serien utan att jmfra det med tidigare program och utan skaparna i tanke s tycker jag det r en riktigt rolig serie. Frvntningar gott folk! Utan dem blir ni aldrig besvikna..
Citera
2007-09-20, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danal
Filip och Fredrik i all ra, men detta r inte lika roligt som det andra de har gjort. Det r ju kemin mellan de bda som gr det s roligt och den kommer ju inte fram p samma stt hr.
Men jag kommer att ladda hem det iaf fr att se p nr vintern kryper p.

Det bsta i dagens avsnitt var nog iaf Bengt Magnusson. Fattar varfr han inte ville ta ngon bild med F&F vid kristallgalan nu.
..Det r vl det dr med kemin mellan dom.
Mina stora ron har hrt att kemin mellan dom tv r inte alls s god som det en gng i tiden varit.....och d blir naturligtvis kvaliteten smre..men jag kan ju ha fel..!!
Citera
2007-09-20, 19:22
Medlem
skelgds avatar
progammet var vl p samma niv som urskta rran... dvs jvligt lg men uppskattade de end mest fr att humorn ligger utanfr serien i och med alla uppretade kndisar...

hade frvntat mig lite droger och hade vart kul att se claes elfsberg som typ bajselvis....
Citera
2007-09-20, 20:56
Medlem
tjockisennns avatar
Har sett frsta avsnittet nu, fyfan vilken snuskig serie ass ;>
Tyckte den var lite smrolig, men inte s bra som jag hoppades att den skulle vara.
Citera
2007-09-20, 21:00
Medlem
irrblosss avatar
Kom p en kul grej, speed-datingen med den utvecklingsstrda "haaduuustoookuuuuk?" och muslimen som tyckte utseendet var viktigt.
Citera
2007-09-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Kom p en kul grej, speed-datingen med den utvecklingsstrda "haaduuustoookuuuuk?" och muslimen som tyckte utseendet var viktigt.

Bara jag som brjade tnka p den dr flashback-trden med en utvecklingsstrd som SMS:ar trdskaparen med kuk-frgor hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in