2007-09-20, 13:30
Bannlyst
Jag tycker som mnga fler, Dom anstrnger sig fr mycket p att "frska" vara roliga och det slutar i verdrivet trams Det r synd, det hade ju likavl varit s braaa!
Citera
2007-09-20, 13:43
Medlem
daweeds avatar
tycker de kunde skitit i att gra en tecknad/animerad serie och gjort ngot mer liknande ngot de gjort frut. finns vl inga svenska tecknade serier som varit bra och denna lyckades inte heller.
Citera
2007-09-20, 13:48
Medlem
Jag tycker att Myggan r helt okey.
Citera
2007-09-20, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av småsur
Sjlv lyckades jag missa denna tydligen kritiserade premir
Tur att frsta avsnittet redan finns p Piratbukten

Annars r det enkelt att bara g in p kanal5s hemsida och titta p det.
Vet inte om jag blev s besviken, hade inte ngra stora frhoppningar och tyckte nd det var lite smkul p sina stllen. Lste ngot ngon skrivit om att denne hoppades det hr skulle bli lika stort som South Park, ja, har man snna frhoppningar tror det fan det blir dligt!
Citera
2007-09-20, 14:22
Medlem
Frank Dandys avatar
Jag frvntade mig att det skulle vara rtt trkigt faktiskt och det var det ocks. Jag gillar Filip och Fredriks vriga produktioner men Myggan var tamigfan pinsamt trkigt. Fr att ngot ska va roligt s mste de ha ngon slags verklighetsfranking och inte bara vara snt verdrivet och hjrndtt tjaffs. Att rita en penis p en kvinna rcker inte fr att f mig att skratta.
Citera
2007-09-20, 14:40
Medlem
Wooly Bullys avatar
Fr min del s knde jag mig faktiskt rtt besviken eftert. Visst, det var hdiskt, snuskigt och brt mot allt vad PK heter p flera olika plan. Dock kndes det som om ngot saknades.

Vissa av skmten var dock rtt roliga faktiskt, srskilt nr

Dock kndes det bara nervst och felplacerat nr Filip och Fredrik var tvungna att dyka upp i bild fr att kra deras patenterade tala i munnen p varandra-dialog.

Hade bara de tv gossarna valt att tona ner sin egen roll till frmn fr seriens stjrna, Myggan, s hade nog frsta avsnittet blivit lite bttre.
Citera
2007-09-20, 14:56
Medlem
Dharmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooly Bully
Fr min del s knde jag mig faktiskt rtt besviken eftert. Visst, det var hdiskt, snuskigt och brt mot allt vad PK heter p flera olika plan. Dock kndes det som om ngot saknades.

Vissa av skmten var dock rtt roliga faktiskt, srskilt nr

Myggan satt och runkade till Vder-Tone och Myggans pappa och hans tinnitus

Dock kndes det bara nervst och felplacerat nr Filip och Fredrik var tvungna att dyka upp i bild fr att kra deras patenterade tala i munnen p varandra-dialog.

Hade bara de tv gossarna valt att tona ner sin egen roll till frmn fr seriens stjrna, Myggan, s hade nog frsta avsnittet blivit lite bttre.

Myggan satt inte och runkade, Myggan vispade grdde till trtan

Du vet varfr Filip och Fredrik dk upp hela tiden?
Dom tror att s fort dom inte syns s frsvinner dom
Citera
2007-09-20, 15:01
Medlem
Crices avatar
Rtt kass start, programmet gr dock p en schysst tid s jag kommer se nsta avsnitt ocks. Det var kul nr shemalen tog miljonen och sa med en hes rst, "Visst, han e nd bara ett knull fr mig", nr Grazzi introducerades samt varje gng man fick hra farsans tinnitus. Resten av programmet r som en dimma, om ngon bad mig att dra grdagens avsnitts storyline i detalj s skulle jag inte kunna det. Det var skitrrigt.
Citera
2007-09-20, 15:05
Medlem
Dharmas avatar
Grejen r den att Myggan pminner lite om ett spel till stilen.
Ngot med rsterna och animationerna.
Men jag minns inte vilket spel jag tnker p, ngot svenskt tror jag
Citera
2007-09-20, 15:09
Medlem
WoWbaggers avatar
Bttre n det mesta skiten som gr p TV i alla fall.
Citera
2007-09-20, 15:30
Medlem
Herr Bkbergs avatar
Fr oss som hller koll p barnfilmsdubbning var det
lite ovntat att dom tatt Annica Smedius & Andreas Nillson som rster hur ska dom kunna trovrdigt gestallta ett snllt lejon infr ungarna efter detta?..utan att lejonet sger kuk

tycker till skillnad frn strmmen att detta var helt ok faktiskt, inte super..men lngt ifrn dynga, lkarskmten inne p resturangen var ju kul osv, F & F ovntade referenser att placera saker i fel sammanhang hr r min humor, jag kommer fortstta titta i-hopp om att det ska bli bttre
Citera
2007-09-20, 15:44
Medlem
Jans0ns avatar
Vilken trkig jvla dynga, smre skit fr man fan leta efter. Frsta gngen jag sgat ngot av Filip och Fredrik fv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in