Jag tycker som mnga fler, Dom anstrnger sig fr mycket p att "frska" vara roliga och det slutar i verdrivet trams Det r synd, det hade ju likavl varit s braaa!
tycker de kunde skitit i att gra en tecknad/animerad serie och gjort ngot mer liknande ngot de gjort frut. finns vl inga svenska tecknade serier som varit bra och denna lyckades inte heller.
Sjlv lyckades jag missa denna tydligen kritiserade premir
Tur att frsta avsnittet redan finns p Piratbukten
Annars r det enkelt att bara g in p kanal5s hemsida och titta p det.
Vet inte om jag blev s besviken, hade inte ngra stora frhoppningar och tyckte nd det var lite smkul p sina stllen. Lste ngot ngon skrivit om att denne hoppades det hr skulle bli lika stort som South Park, ja, har man snna frhoppningar tror det fan det blir dligt!
Jag frvntade mig att det skulle vara rtt trkigt faktiskt och det var det ocks. Jag gillar Filip och Fredriks vriga produktioner men Myggan var tamigfan pinsamt trkigt. Fr att ngot ska va roligt s mste de ha ngon slags verklighetsfranking och inte bara vara snt verdrivet och hjrndtt tjaffs. Att rita en penis p en kvinna rcker inte fr att f mig att skratta.
Fr min del s knde jag mig faktiskt rtt besviken eftert. Visst, det var hdiskt, snuskigt och brt mot allt vad PK heter p flera olika plan. Dock kndes det som om ngot saknades.
Vissa av skmten var dock rtt roliga faktiskt, srskilt nr
Myggan satt och runkade till Vder-Tone och Myggans pappa och hans tinnitus
Dock kndes det bara nervst och felplacerat nr Filip och Fredrik var tvungna att dyka upp i bild fr att kra deras patenterade tala i munnen p varandra-dialog.
Hade bara de tv gossarna valt att tona ner sin egen roll till frmn fr seriens stjrna, Myggan, s hade nog frsta avsnittet blivit lite bttre.
Fr min del s knde jag mig faktiskt rtt besviken eftert. Visst, det var hdiskt, snuskigt och brt mot allt vad PK heter p flera olika plan. Dock kndes det som om ngot saknades.
Vissa av skmten var dock rtt roliga faktiskt, srskilt nr
Myggan satt och runkade till Vder-Tone och Myggans pappa och hans tinnitus
Dock kndes det bara nervst och felplacerat nr Filip och Fredrik var tvungna att dyka upp i bild fr att kra deras patenterade tala i munnen p varandra-dialog.
Hade bara de tv gossarna valt att tona ner sin egen roll till frmn fr seriens stjrna, Myggan, s hade nog frsta avsnittet blivit lite bttre.
Myggan satt inte och runkade, Myggan vispade grdde till trtan
Du vet varfr Filip och Fredrik dk upp hela tiden?
Dom tror att s fort dom inte syns s frsvinner dom
Rtt kass start, programmet gr dock p en schysst tid s jag kommer se nsta avsnitt ocks. Det var kul nr shemalen tog miljonen och sa med en hes rst, "Visst, han e nd bara ett knull fr mig", nr Grazzi introducerades samt varje gng man fick hra farsans tinnitus. Resten av programmet r som en dimma, om ngon bad mig att dra grdagens avsnitts storyline i detalj s skulle jag inte kunna det. Det var skitrrigt.
Grejen r den att Myggan pminner lite om ett spel till stilen.
Ngot med rsterna och animationerna.
Men jag minns inte vilket spel jag tnker p, ngot svenskt tror jag
Fr oss som hller koll p barnfilmsdubbning var det
lite ovntat att dom tatt Annica Smedius & Andreas Nillson som rster hur ska dom kunna trovrdigt gestallta ett snllt lejon infr ungarna efter detta?..utan att lejonet sger kuk
tycker till skillnad frn strmmen att detta var helt ok faktiskt, inte super..men lngt ifrn dynga, lkarskmten inne p resturangen var ju kul osv, F & F ovntade referenser att placera saker i fel sammanhang hr r min humor, jag kommer fortstta titta i-hopp om att det ska bli bttre
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!