Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-08-17, 21:42
Medlem
call3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Det var det jag hoppade över... trodde jag var så smart att jag skulle komma ihåg allt.

Så jag har inget user ID.
hoppas det löser sig för dig stormamma
Citera
2007-08-18, 00:55
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PLACEBOiSTiC
Vad ska hon göra med den hade du tänkt?

Formatera och installera om valfritt OS, t.ex. Bara att inse att hon/han inte kommer någon vart utan lösenordet. Bara att hoppas på att det inte fanns allt för mycket information av stort värde på den hårddisken.
Citera
2007-08-18, 01:48
Medlem
StorMammas avatar
Jag fick formatera om hela alltet, som tur är tar jag reglbundet ack-up på mina viktigaste filer och fotografier.

Det gick dock inte smärtfritt att göra det, den nekade WinVista / fullverision, (laglig skiva) utan jag fick rota med en gammal XP-skiva först....
Citera
2007-08-18, 02:47
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Jag fick formatera om hela alltet, som tur är tar jag reglbundet ack-up på mina viktigaste filer och fotografier.

Det gick dock inte smärtfritt att göra det, den nekade WinVista / fullverision, (laglig skiva) utan jag fick rota med en gammal XP-skiva först....

Det är lika bra att hoppa på krypteringståget direkt igen, ju längre man väntar desto mer skrämmande blir det Det är onekligen ett mycket effektivt sätt att hålla borta både det ena och det andra från sina kära hårddiskar och dess innehåll.
Citera
2007-08-18, 05:31
Medlem
StorMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Det är lika bra att hoppa på krypteringståget direkt igen, ju längre man väntar desto mer skrämmande blir det Det är onekligen ett mycket effektivt sätt att hålla borta både det ena och det andra från sina kära hårddiskar och dess innehåll.

Ja,

Jag tänker INTE ge upp. Lika bra att fortsätta att lära sig, nu är ju burken ändå rensad.

Har en stationär också, så jag är inte strandsatt vad gäller internet eller så om det knasar sig igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in