• 1
  • 2
2007-08-19, 11:16
Medlem
lars-görans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free_Mary_Jane
Just den gången vet jag faktiskt inte... för jag va i Thailand. Men jag bad om en mushroomshake, extra stark och betalade extra. O fy fan, den blev stark! hehehe.. Inte mycket kontakt med verklilgheten. Dom thailändarna jag va hos fick köra hem mig till min bungalow för jag kunde knappt gå. För att jämföra så har jag vid ett tillfälle tryckt i mig ca 7 gram torkad svamp från elefanten. Då tappade jag också verkligheten och trodde att jag svävade runt i universum och lyssnade på den mest fantastiska och magiska röst jag någonsin hört. Det visade sig sen att jag låg på ett golv och hade fått på Opera på stereon högt som fan.. haha.. en av de bästa trippar jag haft.

Igår körde jag en fear and loathing in Malmö. Malmöfestivalen har dragit igång o jag o en polare åkte till Malmö, tryckte i oss en påse svamp och yrade sen omkring... herregud vad mänskilgheten är komisk. Avslutningen med Kultiration i parken var helt perfekt.

Haha! Jag har alltid haft svårt som fan att behålla koncentrationen på högre svampdoser men tror det är för att jag tagit för lite för att verkligen gå igenom dörren helt.

Jag körde en oplanerad fear and loathing på fullmoon, köpte några e och dom innehöll faen inte mdma, såg massa riiktigt skumma saker
Citera
2007-08-19, 16:56
Medlem
dumms avatar
Har aldrig sett nånting på svamp, har togit doser runt 25-35 varje gång, en gång tagit 45 och somnat innan peaken och vaknat efter.
Jag blir riktigt flummig och ganska förvirrad; "vad är det där i .. öhm, taket?. Jaså, en lampa... men vadfan bor den där uppe för då?" .. ungefär

Tycker inte svamp är jätteintressant, men det är ett soft avbrott ifrån mitt vanliga cb rökande
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in