Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-15, 15:02
Medlem
Trollishs avatar
Säkert felstavat men skitsamma, ihelgen hade jag och några polare tänkt dricka lite whiskey.

Köpa en varsin whiskey av annorlunda märke och smutta lite, och vi måste även ha ciggarrer till detta.

Så jag letar efter billiga ciggarer som passar till en whiskeykväll. Ciggarerna bör helst ligga under 40-50 kr st.

Edit, släng tråden sökte och hitta massa nyttig info.
Citera
2007-08-15, 17:14
Medlem
jo visst
Citera
2007-08-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Säkert felstavat men skitsamma, ihelgen hade jag och några polare tänkt dricka lite whiskey.

Köpa en varsin whiskey av annorlunda märke och smutta lite, och vi måste även ha ciggarrer till detta.

Så jag letar efter billiga ciggarer som passar till en whiskeykväll. Ciggarerna bör helst ligga under 40-50 kr st.

Edit, släng tråden sökte och hitta massa nyttig info.

Kolla närmaste turkaffär, efter Vasco Da Gama i fempack som kostar 100 kronor, dvs 20 kronor per cigarr.
Citera
2007-08-15, 22:54
Awaiting Email Confirmation
STOP!

Om du ska dricka Whiskey och röka cigarr så kan du väl åtminstonde göra det till en angenäm upplevelse? Jag skulle rekomendera dej att köpa en flaska Laphroaig 10 årig, inte så fasligt dyr men mycket välsmakande, klassiker. Sen tar du dej till din närmaste tobakonist och ber honom att få titta i humidiatorn. Lukta dej sedan fram till något du vill ha, skit i priset så länge det inte överstiger en 200-dring. För face it, om du ska lägga penningar på något så kan du lika gärna kasta in lite extra kosing så att det åtminstonde inte bara smakar skit. En cigarr räcker på en kväll om du ska röka den för njutnings skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in