Flashback bygger pepparkakshus!
2007-08-15, 11:39
Medlem
Hej.

Som rubriken sager, sa saknar min WindowsMediaPlayer dessa alternativ. Jag laddade ner XP Professional och oppnade MediaPlayer, med dystert resultat. Ar det meningen att jag ska gora nagon installning for att fa tillgang till dessa attribut?

Mycket tacksam for svar, som alltid.
/Q.
Citera
2007-08-17, 12:17
Medlem
Tack for svar fran er.
MediaPlayer-version... jag laddade ner WindowsXP Professional, och jag antar att MediaPlayer-programmet finns i det paketet? Annars vet jag inte var programmet kommer ifran...
Just det, jag kan inte ladda ner latar till mp3-format fran inmatad musik-CD (de enda val jag kan gora ar tre olika WindowsmediaPlayer-format, som inte ar mp3...). Och jag kan inte heller anvanda "burn"-egenskapen. Ingen av dessa flikar finns i mitt program. Jag hade dem i MediaPlayer-programmet innan datorn kraschade, sa... Men som sagt, nu inte langre.

Citat:
Ursprungligen postat av Quino
Hej.

Som rubriken sager, sa saknar min WindowsMediaPlayer dessa alternativ. Jag laddade ner XP Professional och oppnade MediaPlayer, med dystert resultat. Ar det meningen att jag ska gora nagon installning for att fa tillgang till dessa attribut?

Mycket tacksam for svar, som alltid.
/Q.

Tillagg: datorn kan lasa mp3-filer, men som sagt, jag kan inte ladda ner filer i mp3-format pa datorn. Vad gor jag for fel?

Ytterligare sporsmal: mitt Acrobat Reader-program vagrar att oppnas. Felmeddelandet sager att datorn ej kan finna giltig verifieringskod (eller nagot liknande; kanske registreringskod). Kan jag fixa detta via datorn, eller maste jag ladda ner programvaran pa natet?

(Vet ej hur jag redigerar mitt tidigare inlagg, sa jag valde "citera"-sattet. Sorry for det...)
Citera
2007-08-17, 12:26
Medlem
Pussylovers avatar
Citat:
[b]
(Vet ej hur jag redigerar mitt tidigare inlagg, sa jag valde "citera"-sattet. Sorry for det...)

Jämte Citera knappen har du Ändra

Citat:
Ytterligare sporsmal: mitt Acrobat Reader-program vagrar att oppnas. Felmeddelandet sager att datorn ej kan finna giltig verifieringskod (eller nagot liknande; kanske registreringskod). Kan jag fixa detta via datorn, eller maste jag ladda ner programvaran pa natet?

Kolla in Foxit PDF Reader om du bara behöver öppna filerna.
Är det så att du måste ändra i dom så finns även program för det från
samma leverantör ( se länken nedan hos Download.com )

http://www.download.com/3120-20_4-0....foxit&tag=srch

P.S.
Har ej testat Foxit PDF Editor men är jäkligt nöjd med deras Reader
Citera
2007-08-17, 12:36
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussylover
Jämte Citera knappen har du Ändra
Efter x antal timmar kan man inte ändra sitt inlägg längre.

TS: Vad använder du för version av WMP?
Har du provat att installera om programmet?
Citat:
datorn kan lasa mp3-filer, men som sagt, jag kan inte ladda ner filer i mp3-format pa datorn. Vad gor jag for fel?
Kan du inte rippa musik till .mp3-filer, eller vad är det försöker att säga?
Citera
2007-08-17, 12:43
Medlem
Pussylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Efter x antal timmar kan man inte ändra sitt inlägg längre.

OT :Var mer än jag visste.
Lite dumt kanske, om man vill ändra sig och lägga till något, att tvingas göra en ny post efter sig själv vilket jag tycker ser hemskt ut
Citera
2007-08-18, 13:49
Medlem
Nasta avsnitt i foljetongen...
Jag laddar ner WindowsmediaPlayer version 11 fran natet, jag vill oppna programmet och meddelandet att Windows ska ut pa natet och verifiera programmet. Detta fungerar icke for mig, da: 1. jag laddar ner pa memory stick for att sedan overfora till min hemdator, 2. datorn ar inte ansluten till Internet.
Hur fasen gor jag for att kringga denna verifiering som kravs? Jag vill ju bara ha en fungerande mediaPlayer som jag kan anvanda for mina DVD-filmer och for att mp3-rippa musik. Filmerna funkar bra, men som sagt, programmet saknar mojlighet att spara musikfiler fran CD i mp3-format.

Tack for svar fran er.
MediaPlayer-version... jag laddade ner WindowsXP Professional, och jag antar att MediaPlayer-programmet finns i det paketet? Annars vet jag inte var programmet kommer ifran...
Just det, jag kan inte ladda ner latar till mp3-format fran inmatad musik-CD (de enda val jag kan gora ar tre olika WindowsmediaPlayer-format, som inte ar mp3...). Och jag kan inte heller anvanda "burn"-egenskapen. Ingen av dessa flikar finns i mitt program. Jag hade dem i MediaPlayer-programmet innan datorn kraschade, sa... Men som sagt, nu inte langre.

Tillagg: datorn kan lasa mp3-filer, men som sagt, jag kan inte ladda ner filer i mp3-format pa datorn. Vad gor jag for fel?

(Vet ej hur jag redigerar mitt tidigare inlagg, sa jag valde "citera"-sattet. Sorry for det...)[/quote]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in