Tack for svar fran er.
MediaPlayer-version... jag laddade ner
WindowsXP Professional, och jag antar att MediaPlayer-programmet finns i det paketet? Annars vet jag inte var programmet kommer ifran...
Just det, jag kan inte ladda ner latar till
mp3-format fran inmatad musik-CD (de enda val jag kan gora ar tre olika WindowsmediaPlayer-format, som
inte ar mp3...). Och jag kan inte heller anvanda "
burn"-egenskapen. Ingen av dessa flikar finns i mitt program. Jag hade dem i MediaPlayer-programmet innan datorn kraschade, sa... Men som sagt, nu inte langre.
Citat:
Ursprungligen postat av Quino
Hej.
Som rubriken sager, sa saknar min WindowsMediaPlayer dessa alternativ. Jag laddade ner XP Professional och oppnade MediaPlayer, med dystert resultat. Ar det meningen att jag ska gora nagon installning for att fa tillgang till dessa attribut?
Mycket tacksam for svar, som alltid.
/Q.
Tillagg: datorn kan lasa mp3-filer, men som sagt, jag kan inte ladda ner filer i mp3-format pa datorn. Vad gor jag for fel?
Ytterligare sporsmal: mitt
Acrobat Reader-program vagrar att oppnas. Felmeddelandet sager att datorn ej kan finna giltig verifieringskod (eller nagot liknande; kanske registreringskod). Kan jag fixa detta via datorn, eller maste jag ladda ner programvaran pa natet?
(Vet ej hur jag redigerar mitt tidigare inlagg, sa jag valde "citera"-sattet. Sorry for det...)