• 1
  • 2
2007-08-16, 00:20
Medlem
Neths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeeNii
Vem fan gav dej rättigheter att söka efter hur jävla gammal jag är? Och hur fan vet du att det är jag ens? Har du bevis?

Hahahaha, "vem fan gav dej rättigheter"?! Hahahahaha

Ptja, kanske när du la ut uppgifterna på nätet?

Gör mig en tjänst, citera delen där jag säger att det är du. allt jag gör är att dela med mig lite av mina google-sökningar.
Citera
2007-08-16, 00:33
Medlem
Citat:
vad sägs om att coola ner och hållakäften?

Det är du (som uppenbarligen är 14 år) som ska coola ner. Du klagade och klankade ner på personen i fråga som hjälpte dig. Jag anser inte att du är värd något hjälp här då.

Du får ursäkta att jag sa "Jävla", men jag blev väldigt upprörd när jag såg hur du hade svarat.
Citera
2007-08-16, 02:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smolk
Det är du (som uppenbarligen är 14 år) som ska coola ner. Du klagade och klankade ner på personen i fråga som hjälpte dig. Jag anser inte att du är värd något hjälp här då.

Du får ursäkta att jag sa "Jävla", men jag blev väldigt upprörd när jag såg hur du hade svarat.

Och till frågan hur gammal jag är så är jag inte 14 iallafall

Saken är att jag kanske verklingen behöver hjälp och svaren jag ville se va precis om det jag hade frågar inte om hur jag stavar!
Citera
2007-08-16, 02:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neth
Hahahaha, "vem fan gav dej rättigheter"?! Hahahahaha

Ptja, kanske när du la ut uppgifterna på nätet?

Gör mig en tjänst, citera delen där jag säger att det är du. allt jag gör är att dela med mig lite av mina google-sökningar.

Jag är på alla sidor utan playahead.... Har inte nått sånt liknande...

Så nått mer du ville veta?
Citera
2007-08-16, 07:01
Medlem
Neths avatar
Citat:

Saken är att jag kanske verklingen behöver hjälp och svaren jag ville se va precis om det jag hade frågar inte om hur jag stavar!

Jag är på alla sidor utan playahead.... Har inte nått sånt liknande...

Du har fått hjälp. Du fick veta det du behöver i andra posten. Du var otrevlig.

Citat:
Ursprungligen postat av .katla
Jag har två nätverkskort i min bärbara, ett netgear med atheros-chipset, och ett internt broadcom. Mitt ubuntu hittar och installerar båda utan problem, jag behövde inte göra något för att "installera" dom. Dock fungerar broadcom-kortet inte, i den meningen att det helt enkelt inte hittar några nätverk.

Hursomhelst - din dator bör inte ha några problem att få det att fungera. Ifall du är orolig, ladda ner ubuntu's live-cd och starta datorn med den.
På så sätt kan du testa utan att faktiskt installera ubuntu, ifall du gillar det och det verkar funka ligger det en ikon på skrivbordet som installerar systemet åt dig.

PS: Vill du veta någonting annat när jag ändå är igång? Jag behöver inga "rättigheter" för att söka på ditt namn via google.. faktiskt.. helt ärligt
Citera
2007-08-16, 13:20
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:

Nu är det så här att om du vill ha hjälp så måste du försöka vara inställsam och vänlig mot dem som kan hjälpa dig om du skall kunna räkna med att få några svar. Efter hur många poster som helst i den här tråden så har du ännu inte talat om vad det är för nätverkskort du har, så du kan knappast få mer hjälp än vad du redan har fått.
Citera
2007-08-16, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neth
Du har fått hjälp. Du fick veta det du behöver i andra posten. Du var otrevlig.

PS: Vill du veta någonting annat när jag ändå är igång? Jag behöver inga "rättigheter" för att söka på ditt namn via google.. faktiskt.. helt ärligt

mm jag fick hjälp men endå bad jag inte henne/han tills slut skriva hur jag stavar... nått imot det kan ni klaga på att jag bott i sverige i 3 år...

Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot <br />
Nu är det så här att om du vill ha hjälp så måste du försöka vara inställsam och vänlig mot dem som kan hjälpa dig om du skall kunna räkna med att få några svar. Efter hur många poster som helst i den här tråden så har du ännu inte talat om vad det är för nätverkskort du har, så du kan knappast få mer hjälp än vad du redan har fått.

okej... ska nog bli lite chillare snart!
Svar på din fråga::

Det vet jag faktist inte.. men på fredag får jag tillbaks min dator då ska jag kolla och återkomma med svar...
Men jag vet lite om datan

Acer travelmate 2600
40 gig hd
512 mb ram minne
Ati Mobility redeon 9600 igp
och som sagt så har jag trålöst nätverkskort... men ska ta reda på resten på fredag!

förlåt om jag va otrevlig mot alla här!
Citera
2007-08-16, 16:32
Medlem
Neths avatar
Citat:
mm jag fick hjälp men endå bad jag inte henne/han tills slut skriva hur jag stavar... nått imot det kan ni klaga på att jag bott i sverige i 3 år...

okej... ska nog bli lite chillare snart!
Svar på din fråga::

Det vet jag faktist inte.. men på fredag får jag tillbaks min dator då ska jag kolla och återkomma med svar...
Men jag vet lite om datan

Acer travelmate 2600
40 gig hd
512 mb ram minne
Ati Mobility redeon 9600 igp
och som sagt så har jag trålöst nätverkskort... men ska ta reda på resten på fredag!

förlåt om jag va otrevlig mot alla här!

Nu tycker vi bättre om din inställning.

Följde kortet med datorn? vet du om det är standard, eller är det någonting som du har köpt till?
Citera
2007-08-16, 16:38
Medlem
lill-mes avatar
Du säääxiga hoodboy Jag börjar bli skraj för dig, du kanske kör efter mig med dina mopedpolare och slungar en cykelkedja mot mitt huvud.

Fan vad du vart busted. Och nej, jag tror iallafall inte man behöver några rättigheter för att söka på något nickname på Google? Du får söka på mitt hur mycket du vill!

OnT: Varför skulle det inte gå att installera Ubuntu? Tryck in Live-CD och testa, och en sak till. Det är inte "coolt" att ha Linux, speciellt inte att skryta med sina kunskaper på tankafett.com eller liknande. Och sen slinka in på Flashback och fråga efter "hAckIng guider!!!".
Citera
2007-08-16, 17:27
Medlem
Yes...s avatar
Varför är han inte bannad? Sånna som DeeNii förtjänar inte att ha en internetuppkoppling, inte ens en dator.

Men som sagt är det ju bara att...
  1. Ladda ner Ubuntu
  2. Bränna ut den som en ISO-fil
  3. Sätta den brända cd-skivan i cd-läsaren
  4. Starta om datorn
  5. Starta Ubuntu
  6. Öppna Firefox (Eldräven runt det blåa klotet högst upp till vänster) och gå in på valfri hemsida
... om man vill testa om ens nätverkskort fungerar.
Citera
2007-08-17, 18:15
Medlem
zixls avatar
Belkin kort är troligen inte standard i acerburkar, du kanske ska skriva vad det är för ett belkin kort också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in