• 1
  • 2
2007-08-15, 01:08
Bannlyst
Jag har bärbar data på 40 gb och trådlöst internet som ja tänkte jag ska bara ha Ubuntu eller BackTrack 2.0 på... Men eftersom .exe filer inte fungerar under ubuntu hur kan jag då installera mitt Belkin trådlöst kort?
isåfall hur?

Hoppas ni kan få fram mycket av svar innan jag börjar förstöra datorn :P
Citera
2007-08-15, 01:39
Medlem
.Katlas avatar
Jag har två nätverkskort i min bärbara, ett netgear med atheros-chipset, och ett internt broadcom. Mitt ubuntu hittar och installerar båda utan problem, jag behövde inte göra något för att "installera" dom. Dock fungerar broadcom-kortet inte, i den meningen att det helt enkelt inte hittar några nätverk.

Hursomhelst - din dator bör inte ha några problem att få det att fungera. Ifall du är orolig, ladda ner ubuntu's live-cd och starta datorn med den. På så sätt kan du testa utan att faktiskt installera ubuntu, ifall du gillar det och det verkar funka ligger det en ikon på skrivbordet som installerar systemet åt dig.

Flashbackare kommer att klaga på din stavning, försök vara noga med att stava rätt när du skriver saker på nätet, bittra näträvar vet inget bättre än att klaga på sånt.
Citera
2007-08-15, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .Katla
Flashbackare kommer att klaga på din stavning, försök vara noga med att stava rätt när du skriver saker på nätet, bittra näträvar vet inget bättre än att klaga på sånt.

Jag bad inte dig rätta mig hur jag stavar, utan jag bad dig/alla andra besvara på min enkla fråga....
Citera
2007-08-15, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeeNii
Jag bad inte dig rätta mig hur jag stavar, utan jag bad dig/alla andra besvara på min enkla fråga....

Han besvarade din fråga...
Citera
2007-08-15, 11:35
Medlem
em krejs avatar
Citat:

Det här är flashback, du får räkna med att de flesta svaren kommer vara off topic. Sen så svarade .Katla på din fråga, så vad gnäller du om?
Citera
2007-08-15, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av em krej
Det här är flashback, du får räkna med att de flesta svaren kommer vara off topic. Sen så svarade .Katla på din fråga, så vad gnäller du om?

ja gnäller om hennes/hans 2 sista rader?
Citera
2007-08-15, 13:13
Medlem
ischs avatar
Citat:
ja gnäller om hennes/hans 2 sista rader?

Var glad att säger hur dum i huvudet du är när du tror att du har bärbar data & trådlöst internet. Du fick ju hjälp så var tacksam för helvete.
Citera
2007-08-15, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Var glad att säger hur dum i huvudet du är när du tror att du har bärbar data & trådlöst internet. Du fick ju hjälp så var tacksam för helvete.

Yash tack (L)
Citera
2007-08-15, 13:27
Medlem
lill-mes avatar
Rätt ohyffsat av dig att vara så fientlig mot Katla. Du stavade rätt mycket fel, men ändå vart du förvarnad. Och fick samtidigt en utomordentligt svar på din fråga om din bärbara data och ditt trådlösa internet.

Sen blir du helt plötsligt aggresiv? Förstår inte ditt resonemang riktigt.
Citera
2007-08-15, 23:04
Medlem
Neths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lill-me
Rätt ohyffsat av dig att vara så fientlig mot Katla. Du stavade rätt mycket fel, men ändå vart du förvarnad. Och fick samtidigt en utomordentligt svar på din fråga om din bärbara data och ditt trådlösa internet.

Sen blir du helt plötsligt aggresiv? Förstår inte ditt resonemang riktigt.

Det är en väldigt speciell attityd här på flashback. När det kommer hit nya människor (läs: oftast småpojkar) och förväntar sig kunna glida in här och vara uppkäftiga och att alla ska trippa på tå för dom.. ja, då slutar det oftast såhär

http://www.flashback.org/showthread.php?t=528306

Ovanstående länk förstärker mina misstankar angående TS
Citera
2007-08-15, 23:15
Medlem
Jävla wanna be über h4cker...stick tillbaka till Windows och fyll 18. Och jag hoppas din dator sprängs helt plötsligt och att du inte har någon garanti på den.
Citera
2007-08-16, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smolk
Jävla wanna be über h4cker...stick tillbaka till Windows och fyll 18. Och jag hoppas din dator sprängs helt plötsligt och att du inte har någon garanti på den.

vad sägs om att coola ner och hållakäften?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in