• 1
  • 2
2007-08-14, 23:03
Bannlyst
Är killen alkis? Nu ikväll sluddrade han som fan på tv.
Citera
2007-08-15, 01:47
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
Du han gjorde faktiskt det. Men jag är inte helt säker på att det är alkoholrelaterat. Kan vara nickandet oxå´.....
Citera
2007-08-15, 05:44
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74

Han kanske var lite trött på grund av den sena timman. Eller så tog han ut Valencias seger i förskott och festade till med en stop Sangria. Själv skulle jag vilja slå ett slag för den söta fröken programledaren Brolin som gjorde hela tillställningen betydligt intressantare
Citera
2007-08-15, 09:12
Bannlyst
Piller

Lufsen Mjällby kanske är pillerknaprare.......
Citera
2007-08-15, 10:49
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Han kanske var lite trött på grund av den sena timman. Eller så tog han ut Valencias seger i förskott och festade till med en stop Sangria. Själv skulle jag vilja slå ett slag för den söta fröken programledaren Brolin som gjorde hela tillställningen betydligt intressantare
En riktig yrkessopa tyvärr som ska hålla sig borta från den genren. Hon höll tidigare i Sportcenterinslagen med sportnyheter och var tyvärr bland det sämsta jag har skådat. Inget ont om tjejen i fråga i övrigt men om man uppenbarligen inte kan namn på sportstjärnor, uttal, klubbnamn etc så ska man ej syssla med sport. Dock har hon blivit bättre ska påtalas.
Citera
2007-08-15, 10:52
Medlem
BubbaSmiths avatar
Johan Mjällby värvades till Rimbo IF till denna säsong. Oklart är om han ännu spelat en minut i det annars purunga div 5-laget.

http://www.rimboif.com/Fotboll/alag/...-filer/nya.htm

I gästboken har de nu släppt diskussionerna om när det är dags för Mjällbys div 5-premiär, och är mest osams med grannföreningen om någon svidande övergång.

http://www2.olzzon.com/g/g.php?a=s&i=g43-01305-eb
Citera
2007-08-15, 10:54
Medlem
Argots avatar
Har inte Mjällby alltid sluddrat? Trodde det var mer eller mindre kutym bland brunkiga spelare att ha ett talfel eller två.
Citera
2007-08-15, 11:09
Medlem
Tooheyss avatar
Det var nog för mycket sangria han spottar inte i glaset om jag inte minns fel så var han inblandad i någon fylleskandal när han var proffs i Skottland
Citera
2007-08-15, 11:18
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tooheys
Det var nog för mycket sangria han spottar inte i glaset om jag inte minns fel så var han inblandad i någon fylleskandal när han var proffs i Skottland
Ja det var i samband med Celtcis julfest plus ytterligare en gång.

Men jag vet inte vidden av just Mjällbys inblandning i det inträffade (några urinerade i en hotellkorridor, på golvet och i växterna om jag minns rätt). Men en fylla på en julfest kvalificerar inte en person som "alkoholist".
Citera
2007-08-15, 11:44
Medlem
Noterade också att kommentatorerna anropade studion men då var Mjällby inte närvarande så de skämtade bort det med att han kollade AIKs spelschema i UEFA-Cupen. Direkt när jag såg Mjällby så tyckte jag han såg konstig ut men han kan som sagt bara ha varit trött också.
Citera
2007-08-15, 13:13
Medlem
Krokofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Noterade också att kommentatorerna anropade studion men då var Mjällby inte närvarande så de skämtade bort det med att han kollade AIKs spelschema i UEFA-Cupen. Direkt när jag såg Mjällby så tyckte jag han såg konstig ut men han kan som sagt bara ha varit trött också.

Hans analysförmåga blev i varje fall inte bättre av nån eventuell drink...

Kvinnliga programledaren: "Och här har vi en chans till, en snygg passning in och hårt skott som Wiland räddar."

Mjällby: "Ja, det är ju en chans till, en klockren passning in till Silva som skjuter ett hårt skott, men Wiland räddar den."

Till och med sämre bisittare än Jesper Blomqvist, om det nu ens är möjligt.
Citera
2007-08-15, 13:16
Bannlyst
Hata AIK! kan ju förstå om han vill ta sig ett glas då och då när man spelat i det laget han spelat i!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in