Vi som inte röker gör oss bäst i att hålla oss därifrån, för vi ligger långt ifrån den intellektuella nivån som besitts av skaran som hänger därinne.
Det är bara att gå in och titta i forumet så ser man briljanta trådstarter, startade av tänkare i klass med stora grekiska filosofer. För vad kan man annars säga om trådstarter i denna stilen
Vad är bäst, röka ensam eller med vänner?
Vad har du på dig när du röker?
Vad för musik har du på när du röker?
Hur sitter du när du röker?
Vad tänker du på när du röker?
Hur blir du när du röker?
Vilka personer vill du röka med?
Röker du med vänster eller högerhanden?
Någon annan som tycker det är skönt att skita pårökt?
Vilka dagar är det goast att röka?
Vad är det dummaste du tänkt när du vart pårökt?
Har du strumpor på dig när du röker?
Vad för ord använder du om cannabis?
Vad gillar du att äta när du röker?
Vad är det mesta ni ätit höga?
Varför nojjar cannabis rökare ?
Varför gillar jag cannabis mer än alkohol?
Hur tar jag reda på om grannen röker på?
Vad ska man göra när man röker på?
Ja ni ser.. Det är verkligen intressanta ämnen värda att lägga en extra tanke på. Visst, några av ämnena har jag hittat på nu. Men det gör ingenting, de är inte ens i närheten av så intelligenta de (icke-)ämnen en cannabisrökare kan komma på att diskutera. Det som slår mig mest är vilka människoälskare dessa trådstartare måste vara som verkligen innerligt intresseras sig för sina fellow stoners och verkligen in i minsta detalj vill ta reda på allt om hur dessa gör och beter sig.
En annan kanske ser det som trådstartare som försöker hitta ett ämne som kan ge många svar, för i en 16årings värld så genererar det e-penis att ha en tråd på fler än 2 sidor. I dessa trådar kan man också öka sin postcount genom att ställa fler dumma frågor och kommentera andras meningslösa svar. Men det tror verkligen inte jag kan jag lova!
Släpp tänkarna loss det är våååååår