Citat:
Ursprungligen postat av Germanswede79
Sade avkomman till en hora.

Fanken ocks! Dr brast humret igen och man beter sig tillflligt som ett barn, allt pga dessa intelligensbefriade rasister.
N rligt talat r det vldigt korkat att man sitter och slsar bort tid p forum som Flashback dr det sitter en massa bittra, arga och korkade individer utan ett vettigt liv, nnu mer korkat att man bde medvetet och omedvetet letar upp just de forum som man vet skall innehlla snt folk man avskyr mest och drmed skriverier man retar sig p mest.
Jag har tnkt efter och inser att det bara r dumt att jag som mr bra som person skall sitta och tjafsa med bittra typer som med eller utan min medverkan nd mr sjlsligt dligt. Dessutom r det ett oerhrt slseri med tid d jag verkligen behver anvnda min fritid till att frbereda min dams terkomst frn Thailand, hon har som jag kanske ej nmnt enbart varit hr p sex mnaders visumbesk och nu skall jag ordna med strre lya och en massa vrigt fr att allt skall bli bra.
Kan ju inte sitta hr som en pubertetsnisse och knasa med folk man nd skiter i nr det gller verkligheten.
Bestmt mig fr att lgga ned det hr fjanteriet som ftt alldeles fr stort utrymme sedan min tjej kte, gr jag inte det s kommer det helt klart pverka s att lsklingen fr vnta lngre tid p att f terkomma, aldrig varit meningen men det r ett faktum att s r det.
Blir nog ej att jag avslutar medlemskapet just idag d jag vill besvara ett personligt medelande frn en trevlig filur vilket jag dock inte orkar gra idag d jag r rtt trtt samt vill lgga ned mer mda och tanke bakom ett sdant svar. Till mnga fjantar p flashbacks forum kan man ju haspla ur sig nstan vad som helst utan att behva bry sig men trevligt folk br f ett gott svar.
Blir nog dock inte kvar lngre n tills slutet p veckan s till de bittra skitarna sger jag bara "suck" samt att jag tyvr inte kan sga att jag tycker synd om er trots att jag vet att ni mr dligt pga er bitterhet, jag r nmligen inte tillrckligt sentimental p den punkten.
Till er normala trevliga individer som trots allt ocks existerar ven p ett udda forum som Flashback s vill jag nska lycka till men samtidigt uppmana till att inte dsla fr mycket tid p Flashback, det r inte ett vidare sunt stlle och ven om man inte br sitta p andra forum p internet alltfr ofta och lnge heller s r detta ett stlle det samlas ovanligt mycket skumt folk p och sdant r inte alltfr nyttigt att utstta sig fr i lngden.
Ett forum dr bde nazism, pedofili, sexkp, kvinnomisshandel och allt mjligt annat sjukt nstan blivit rumsrent r inte nyttigt fr sjlen, det drar automatiskt till sig de vrsta avarterna bland mnniskor, ven om det ven finns normalt folk ocks naturligtvis.
Tack fr mig./Mvh Germansede79