2023-02-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
ringde hon själv Ignis o sa min farbror är död vill ni samarbeta?

Det lär hon inte ha gjort, för även Malin Berghagen hade ett samarbete med dem. Finns inga spärrar kvar längre för kändisäcklen.
Citera
2023-04-20, 22:23
Medlem
Jag gillar Ann jättemycket och hoppades så på henne och Mattias. Ska de verkligen separera?
Citera
2023-04-21, 10:01
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppgiven76-
Jag gillar Ann jättemycket och hoppades så på henne och Mattias. Ska de verkligen separera?

hittar säkert ny och skaffar massa nya barn
Citera
2023-07-25, 19:30
Medlem
Harry_s avatar
Citat:

japp

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...hias-johansson

visar upp sin ToyBoy under någon event ska ni få se
ska vi gissa ålder?
max 35
Citera
2024-03-19, 01:01
Medlem
Var med på Jeopardy. Vilken Sopa
Citera
2024-10-01, 22:07
Medlem
Citat:

Enligt MrKoll m fl bor de på samma adress.

Hon och någon Fia har skrivit en bok om ADHD:

” Med rykande färska ADHD-diagnoser i bagaget sökte Ann Söderlund och Fi Lindfors efter en enkel lösning som kunde räta ut alla frågetecken och ta dem från kaos till balanserade vuxna. Nu skulle de äntligen bli lite mer som alla andra. Tvätthögen skulle krympa, sms skulle besvaras och räkningarna betalas i tid. Men lösningarna visade sig inte vara så enkla. Hade de kanske någon annan sorts ADHD än alla de som viftade med sina "superkrafter"?”

https://www.norstedts.se/bok/9789113...ller-utan-adhd
Citera
2024-10-02, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
hittar säkert ny och skaffar massa nya barn

Hon har fått en diagnos nu:

” Efter att ha levt utan att veta om sin adhd under många år, var det en lättnad för Ann Söderlund att äntligen förstå de utmaningar hon hade mött.”

” – Jag tror på att man skulle ha en mentor eller ett nätverk att ta stöd av i de perioder som är extra utmanande om man är kvinna med adhd, som tonåren, graviditeter och menopausen. Vissa kanske menar att det skulle göra adhd mer stigmatiserat, jag tror precis tvärtom för det stödet skulle göra att man skulle slippa en massa problem. Man behöver någon som förstår att det kan vara mycket lättare att springa maraton, föda fem barn, renovera ett hus eller skriva en bok än att lyckas ladda telefonen, komma i tid eller betala en räkning.”

https://www.tidningenattention.se/ar...neration-till/
Citera
2025-10-05, 00:33
Medlem
talcsofts avatar
Dyker upp i SVT Ekonomibyrån som brukar ha bra gäster. "Dyra livspusslet", med en bisarr framtoning, smått tjackad. Framstår totalt dum i huvudet.

Överlag ett avsnitt som inte gav någonting, bara gnäll vad svårt det är.
Citera
2025-10-05, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talcsoft
Dyker upp i SVT Ekonomibyrån som brukar ha bra gäster. "Dyra livspusslet", med en bisarr framtoning, smått tjackad. Framstår totalt dum i huvudet.

Överlag ett avsnitt som inte gav någonting, bara gnäll vad svårt det är.

Jag tycker att Ann var helt otrolig! Lugn, sansad, vettiga resonemang och skitsnygg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in