2007-08-14, 12:59
Medlem
xarohs avatar
Fr upp en gul ruta nr jag startar datorn som det str, "Out of range - Please reconfigure the display timing of your system. Use 1280x1024 @ 60hz for best blabla~ . Anvnder Windows XP

Denna gula ruta r kvar enda tills jag fr upp vlkommst skrmen fr Win XP. Lite jobbigt d jag inte ser ngot alls frns vlkommst skrmen, tnkte formatera om mitt Windows idag :<

Har varit s hr mkt lnge nu men aldrig brytt mig om det frns nu. Ngon som har ngra tips om vad jag ska gra fr att tgrda problemet?

tacksam fr svar
Citera
2007-08-14, 13:01
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaroh
Fr upp en gul ruta nr jag startar datorn som det str, "Out of range - Please reconfigure the display timing of your system. Use 1280x1024 @ 60hz for best blabla~ . Anvnder Windows XP

Denna gula ruta r kvar enda tills jag fr upp vlkommst skrmen fr Win XP. Lite jobbigt d jag inte ser ngot alls frns vlkommst skrmen, tnkte formatera om mitt Windows idag :<

Har varit s hr mkt lnge nu men aldrig brytt mig om det frns nu. Ngon som har ngra tips om vad jag ska gra fr att tgrda problemet?

tacksam fr svar

Jag TROR att det har att med att gra att du kr fr hg upplsning p en skrm som r gjord fr mindre upplsning och refresh rate.
Citera
2007-08-14, 13:11
Medlem
xarohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Jag TROR att det har att med att gra att du kr fr hg upplsning p en skrm som r gjord fr mindre upplsning och refresh rate.

Snkte upplsningen till 1024x~ och restartade. D funkade det!
Men sen restartade jag igen och d var det samma problem
Citera
2007-08-14, 13:32
Medlem
xarohs avatar
Har restartat ett X antal gnger nu .. Fortfarande samma problem
Ngon som har ngra frslag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto