Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-08-14, 03:02
Medlem
njuttos avatar
rappa på nu
Citera
2007-08-14, 03:17
Medlem
DXM-Redemptions avatar
nää nu går jag o lägger mig.

Han kanske oda ;O.
Citera
2007-08-14, 03:17
Medlem
Yummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Och jag tycker den ska kastas, är du allvarlig med att du tror att folk inte vet att snus inte går och röka, och även om det gick, VARFÖR?!

Okej att du är ciggarett sugen men att starta en tråd om att röka snus känns väldigt efterblivet, inget illa menat.

Nej inte för att jag är efterbliven utan mer att jag är beng. Men jag tvivlar inte på folks förmåga att fatta egna slutsater moa att snus går att röka, det är mer om det är värt det. Att om någon ens har tänkt denna ganska absurda tanke så kommer dom veta hur det blev för mig nu iallafall.

Så nu till hur det gick: Det va sjukt otillfredsällande(osäker på stavning) det va inte ens inärheten av att släcka min rök lust. Smaken var inte så farlig det va mer att den brann väldigt dåligt och jag mår ganska illa nu. Det är inte som en nikotin överdos må illa utan typ nån sorts sjuk må illa.

Hade jag kunnat spola tebax tiden så hade jag inte rökt utan bakat en stor på det sista. (okej det va inte en halv dosa men lagom för att kunna rulla en av vanlig storlek med king size papper)
Citera
2007-08-14, 03:19
Medlem
njuttos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yumma
Nej inte för att jag är efterbliven utan mer att jag är beng. Men jag tvivlar inte på folks förmåga att fatta egna slutsater moa att snus går att röka, det är mer om det är värt det. Att om någon ens har tänkt denna ganska absurda tanke så kommer dom veta hur det blev för mig nu iallafall.

Så nu till hur det gick: Det va sjukt otillfredsällande(osäker på stavning) det va inte ens inärheten av att släcka min rök lust. Smaken var inte så farlig det va mer att den brann väldigt dåligt och jag mår ganska illa nu. Det är inte som en nikotin överdos må illa utan typ nån sorts sjuk må illa.

Hade jag kunnat spola tebax tiden så hade jag inte rökt utan bakat en stor på det sista. (okej det va inte en halv dosa men lagom för att kunna rulla en av vanlig storlek med king size papper)

Hur många bloss drog du
Citera
2007-08-14, 03:21
Medlem
Yummas avatar
Tänkte inte på det men nu i efterhand så kanske en 15-20 med rackaren i tändar lågan. Annars brann den inte alls.
Citera
2007-08-14, 03:31
Medlem
njuttos avatar
Citat:
Tänkte inte på det men nu i efterhand så kanske en 15-20 med rackaren i tändar lågan. Annars brann den inte alls.

ja du är en räddare i natten, nu kan jag somna med ett leende på läpparna iaf, du ska veta att jag haft en rätt rutten dag innan så tack tack....tack.......tack
Citera
2007-08-14, 03:31
Medlem
Fyllekalass avatar
Citat:

Du skulle testat att torka snuset i ugnen på lägsta värme en stund, kanske hade funkat bättre o röka då
Citera
2007-08-14, 03:43
Medlem
Yummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njutto
ja du är en räddare i natten, nu kan jag somna med ett leende på läpparna iaf, du ska veta att jag haft en rätt rutten dag innan så tack tack....tack.......tack

Lungan bengan! Hoppas att flera får ett "leende på läpparna" men till er där tanken har snurrat runt i era mest desperata stunder, gör det inte.
Ska dra mig till sängen också. Men har ett stort sug efter nikotin så frågan är hur det kommer gå att somna?

Citat:
Ursprungligen postat av Fyllekalas
Du skulle testat att torka snuset i ugnen på lägsta värme en stund, kanske hade funkat bättre o röka då

Hade inte tid med det. Kommer aldrig pröva igen så jag lämnar det till nån annan. Ni har min varning men kör på om ni känner för det!
Citera
2007-08-14, 04:37
Medlem
MKnugens avatar
Att röka sniff-snus (Snuff), är riktigt gött (eukalyptus / menthol). Rekomenderas starkt.
Citera
2007-08-14, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MKnugen
Att röka sniff-snus (Snuff), är riktigt gött (eukalyptus / menthol). Rekomenderas starkt.

Jagade draken på det en gång hahah fan va vidrig jag kände mig
Citera
2009-01-14, 13:58
Medlem
Weniwes avatar
Rökte nyss 2 st GROV portionssnus, kände nikotinet iallafall, inget illamående, men som en knasig nickokick..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in