• 1
  • 2
2007-08-14, 02:09
Medlem
Yummas avatar
Det låter ganska knasigt men jag har en halv dosa snus här men jag är sjukt sugen på en sigg. Så istället för att ta upp nikotinet långsamt genom läppen så borde jag väll kunna rulla en på snusen.

Teoretiskt så borde det väll funka att röka snus frågan är bara hur det smakar.
Nån som har prövat? Annars så blir jag bli den första!

Nej jag orkar inte dra till macken o köpa!
Citera
2007-08-14, 02:18
Medlem
Nålkåts avatar
Det borde funka, ja.

Men den vidriga aromen kommer garanterat göra suget efter cigga trevligare än smaken som kommer sitta kvar i timmar.
Citera
2007-08-14, 02:25
Medlem
joppemans avatar
Se till att du torkar ut snuset först. Lite svårt att röka fuktigt snus kan jag tänka mig.
Citera
2007-08-14, 02:25
Medlem
Yummas avatar
Jo det kommer nog utan tvekan bli så men suget är för stort. Kollar på Black Books och Bernard röker o dricker sitt vin hela tiden så jag måste göra det efter nästa avsnitt.

Dock så älskar jag snus smaken/lukten så det kanske inte är så farligt.
Men om 10 min så blir det ett test, börjar rulla nu.
Citera
2007-08-14, 02:34
Medlem
Nålkåts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yumma
Jo det kommer nog utan tvekan bli så men suget är för stort. Kollar på Black Books och Bernard röker o dricker sitt vin hela tiden så jag måste göra det efter nästa avsnitt.

Dock så älskar jag snus smaken/lukten så det kanske inte är så farligt.
Men om 10 min så blir det ett test, börjar rulla nu.
Tro mig, bränd snus smakar/luktar inte alls bra. Men testa gärna, bara du beskriver det efteråt.
Citera
2007-08-14, 02:35
Medlem
Moegs avatar
nu har det gått 10 minuter, hur gick det!?
Citera
2007-08-14, 02:41
Medlem
Yummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppeman
Se till att du torkar ut snuset först. Lite svårt att röka fuktigt snus kan jag tänka mig.

Jo har det under en ganska stark lampa så det borde vara klart till slutet av avsnittet.
Det va ganska fuktigt, vill ju att det ska brinna lite iallafall.

Hittade 2 små sigg som jag hade använt till att rulla med men inte tagit det sista ur dem så det är typ 80% snus och 20% rök tobak. Återkommer med resultat.
Citera
2007-08-14, 02:42
Medlem
Yummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moeg
nu har det gått 10 minuter, hur gick det!?

Nja 3-4 min kvar på avsnittet + att det får torka lite till. Men återkommer med hur det var.
Citera
2007-08-14, 02:46
Medlem
kamikaze_kids avatar
Kan man inte bara skicka den här tråden till humor med en gång?
Allvarligt ska du sätta dig och röka snus för att du är sugen på en cigg och har "20% tobak", mitt tips är att röka dina ciggslumpar och baka en prilla
Citera
2007-08-14, 02:51
Medlem
Yummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Kan man inte bara skicka den här tråden till humor med en gång?
Allvarligt ska du sätta dig och röka snus för att du är sugen på en cigg och har "20% tobak", mitt tips är att röka dina ciggslumpar och baka en prilla

Det va inte alls mycket på cigg slumparna så det hade kanske gått o röka det i en bong men jag är en spliff människa. Att hålla den i handen o dra in det i lungerna är det bästa som finns. Men jag tycker att denna tråden borde stanna här. Det är ett nytt exprement som verkar ganska oprövat.

Går ut nu iallafall. Kommer när jag är klar.
Citera
2007-08-14, 02:54
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Skynda jag är trött ;O.
Citera
2007-08-14, 02:57
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yumma
Det va inte alls mycket på cigg slumparna så det hade kanske gått o röka det i en bong men jag är en spliff människa. Att hålla den i handen o dra in det i lungerna är det bästa som finns. Men jag tycker att denna tråden borde stanna här. Det är ett nytt exprement som verkar ganska oprövat.

Går ut nu iallafall. Kommer när jag är klar.

Och jag tycker den ska kastas, är du allvarlig med att du tror att folk inte vet att snus inte går och röka, och även om det gick, VARFÖR?!

Okej att du är ciggarett sugen men att starta en tråd om att röka snus känns väldigt efterblivet, inget illa menat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in