2007-08-13, 17:45
Medlem
Spaes avatar
Jag köpte nyligen en ny hårddisk till min stationära dator och så uppstod följande problem:
När jag vill titta på film på min dator så segar skärmen till, så ljud och skärm går inte riktigt ihop (Mycket störande, fungerade innan jag fick den nya hårddisken!)
Grafikerna har även blivit sämre när jag tittar på film!
Jag har även en passion för spel, de har sluta fungera helt nu när jag skaffat mig den nya hårddisken!.
Det stod från början "Installera Direct X" . Så jag googlade, och hitta Ver 9.0 som jag sedan installerade.
Men fortfarande ingen skillnad!
Vad kan det bero på?
Snälla hjälp mig!
Citera
2007-08-13, 17:48
Bannlyst
Har du rätt drivrutiner till ditt grafikkort?
Citera
2007-08-13, 17:56
Medlem
Spaes avatar
Jag tror det, det kan inte vara moderkortet som spökar pga drivrutiner? för jag har för mig att det har hänt mig (Just nu försöker ja hjälpa en kompis)
Citera
2007-08-13, 23:11
Medlem
homestarrunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spae
Jag köpte nyligen en ny hårddisk till min stationära dator och så uppstod följande problem:
När jag vill titta på film på min dator så segar skärmen till, så ljud och skärm går inte riktigt ihop (Mycket störande, fungerade innan jag fick den nya hårddisken!)
Grafikerna har även blivit sämre när jag tittar på film!
Jag har även en passion för spel, de har sluta fungera helt nu när jag skaffat mig den nya hårddisken!.
Det stod från början "Installera Direct X" . Så jag googlade, och hitta Ver 9.0 som jag sedan installerade.
Men fortfarande ingen skillnad!
Vad kan det bero på?
Snälla hjälp mig!

Citat:
Ursprungligen postat av Spae
Jag tror det, det kan inte vara moderkortet som spökar pga drivrutiner? för jag har för mig att det har hänt mig (Just nu försöker ja hjälpa en kompis)
Var det inte din dator som du hade problem med??

vad är det för disk du köpt?
vad har din burk för specs.
Du kan ju alltid gå och reklamera disken eller be om en felsökning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in