Har märkt att det varierar rätt mkt mellan er män, men det skulle ändå vara bra att veta om det finns några generella saker att beakta när man är med en ny sexpartner. Jag brukar börja med att köra den så långt ner i halsen som möjligt eftersom det gör att det blir mycket saliv vilket alla tycks uppskatta...
Gillar ni när man får kväljningar på den? (alltså inte att det kommer kräks) (verkar uppskattas mkt av vissa, men kan tänka mig att andra blir skrämda?) när man suger långsamt eller snabbt, mycket tunga, runka samtidigt med en eller två händer runt skaftet? smeka pungen samtidigt?
Och ni som har liten kuk (om det finns någon här) får ni komplex när man tar in hela?
En sak till... är det avtändande om man frågar hur ni vill bli avsugna när man håller på?
Jag gillar när damen i fråga gör blåsjobbet med självförtroende och tydligt demonstrerar processen - alltså inget hår i vägen och annat tjafs. Inga händer och tänder!
För min del går s.k. "gag" bort helt och hållet - det kan porr-skadat white trash hålla på med i trailern mellan majonnäsmackorna.
jag vill bli avsugen av en polsk kulstöterska från 1978 med hår under armarna och en tyrolerhatt på huvudet. mörkblåa gummistövlar í storlek 39,5 bh i storlek 80 G tänderna bör vara svarta och så skall hon lukta svett......
det vore en dröm för lilla mig......
VISSA TYCKER DET ÄR FEL PÅ MIG ,MEN JAG VET INTE::::::::
jag vill bli avsugen av en polsk kulstöterska från 1978 med hår under armarna och en tyrolerhatt på huvudet. mörkblåa gummistövlar í storlek 39,5 bh i storlek 80 G tänderna bör vara svarta och så skall hon lukta svett......
det vore en dröm för lilla mig......
VISSA TYCKER DET ÄR FEL PÅ MIG ,MEN JAG VET INTE::::::::
Och absolut inte avtändande om hon frågar hur jag vill ha det, hellre att hon frågar och gör det bra än att hon börjar bita eftersom hennes förra pojkvän gillade det :P
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!