• 1
  • 2
2007-08-12, 15:26
Medlem
för några veckor sedan satt jag framför cops och filofiserade(detta var då i onyktert tillstånd) men hursomhelst... i varje avsnitt i cops så är det alltid nån misslyckad jävel som torskar med kokain/crack på sig.
efter allt detta copstittande har jag fått intrycket att crack ska vara sååå mycket mer "poppis" i amerika än cola, varför är det inte så i sverige? vad jag har förstått så får du ut ganska mycket "crack" av colan(dock ska du behöva ganska mycket, 1-4 g? för att få en rejäl sten att röka) är det normalt att bli erbjuden crack i sverige? känns lixom så "osvenskt" på något vis
förövrigt har jag bara testat cola några enstaka gånger, amfetamin väldigt många fler gånger så jag vet hur ruset känns osv.. håller mig till så naturliga grejjer som möjligt.
Citera
2007-08-12, 23:17
Medlem
Finns så gott som ingen marknad alls i Sverige med crack. Antagligen slår inte vissa droger igenom överallt. Kolla bara på hur otroligt härjade och slitna cracknissarna på Cops är!

En annan drog som verkar vara död i Sverige är PCP, "angel dust".
Citera
2007-08-12, 23:47
Medlem
hrb!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkhemmet
Finns så gott som ingen marknad alls i Sverige med crack. Antagligen slår inte vissa droger igenom överallt. Kolla bara på hur otroligt härjade och slitna cracknissarna på Cops är!

Fan va skoj att ni tog upp detta ämnet, satt och tänkte på de för bara ett par timmar sedan.

Läste en tripprapport för ett tagsedan om någon som rökt ett blåss på nån joint liknande sak och bara tuppat av. personen visste inte va hon hade rökt så hon frågade vad folk trodde de kunde varit. flera personer trodde de va PCP så det lär ju finnas, kanske inte lika mkt som övriga droger men i rätt kretsar finns det haha!^-_-^
Citera
2007-08-12, 23:49
Medlem
Nålkåts avatar
Vi i Sverige är lite smartare än amerikanarna.
Citera
2007-08-12, 23:51
Medlem
hrb!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nålkåt
Vi i Sverige är lite smartare än amerikanarna.

bara för vi har fler som tar cola istället för crack ?
Citera
2007-08-12, 23:54
Medlem
Nålkåts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrb!
bara för vi har fler som tar cola istället för crack ?
Ja?
Citera
2007-08-13, 00:06
Medlem
någon som har testat carack som är redo att beskriva ruset? är det som cola bara att dert är mer intensivt ? eller?
Citat:
Ursprungligen postat av folkhemmet

jag håller med dig helt och hållet! har alltid haft i sidotanke att en dag testa lite så kallat "angeldust" har även försökt att få tag på det ett flertal gånger.,
Citera
2007-08-13, 00:27
Medlem
Wesslanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy1
någon som har testat carack som är redo att beskriva ruset? är det som cola bara att dert är mer intensivt ?

Crack gav det bästa ruset jag någonsin varit med om... Den släpper verkligen lös alla signalsubstanser du har i hjärnan och man hamnar i ett totalt eufori.

Kommer aldrig mer testa det heller. Den skulle till slut döda mig eller dra mig ner så långt i skiten att jag aldrig skulle få ett normalt liv igen...
Citera
2007-08-13, 15:39
Medlem
Undrar faktiskt detsamma gällande metamfetamin
Citera
2007-08-13, 16:07
Medlem
jastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack n' coke
Undrar faktiskt detsamma gällande metamfetamin

Meta finns ju att få tag på i sverige iallafall. Har stött på det ett flertal gånger.
Citera
2007-08-13, 18:27
Bannlyst
Största frågan är varför man skulle vilja ta crack?
Citera
2007-08-13, 18:35
Medlem
j0h2ns avatar
Frågan är varför man skulle vilja ta DMX? Fyfan för skabbig drog
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto