Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-08-12, 12:31
Medlem
Min första post på flashback!

E-Butiken EDIT har ett väldigt brett sortiment på s.k. "Lagliga droger". Jag har aldrig provat något sådant här men är väldigt intresserad av att se om det ger någon effekt.
Vad jag kunnat läsa mig till så ska det mesta vara skit. Men finns det något i deras sortiment av "legal drugs" som ni kan rekommendera? (Spice är redan självskriven på min nästa beställning)
Citera
2007-08-12, 14:47
Medlem
gurkan7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalonline
Min första post på flashback!

E-Butiken EDIT har ett väldigt brett sortiment på s.k. "Lagliga droger". Jag har aldrig provat något sådant här men är väldigt intresserad av att se om det ger någon effekt.
Vad jag kunnat läsa mig till så ska det mesta vara skit. Men finns det något i deras sortiment av "legal drugs" som ni kan rekommendera? (Spice är redan självskriven på min nästa beställning)

Kratom ska tydligen funka också.
Citera
2007-08-12, 14:49
Medlem
willedenstores avatar
Kanna?
Citera
2007-08-12, 18:15
Bannlyst
hbw
Citera
2007-08-12, 18:20
Medlem
Dubbelpost
Citera
2007-08-12, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkan7
Kratom ska tydligen funka också.
Finns det något annat sätt att inta kratom? Te är inget jag är överförtjust i och detta ska ju dessutom smaka riktigt avskyvärt har jag hört. Det går inte att röka?

Citat:
Ursprungligen postat av willedenstore
Kanna?
Ska kolla upp det. Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlen
hbw
Hbw är ett alternativ ja. Men jag har hört att den kan göra en riktigt sjuk/förgiftad. Men det skulle gå att fixa genom att skrapa bort de svampliknande substanserna som ligger utanpå fröna?

Som ni märker är jag ganska grön på det här. Men jag tackar för era svar och hjälp
Citera
2007-08-12, 18:27
Bannlyst
Citat:
Hbw är ett alternativ ja. Men jag har hört att den kan göra en riktigt sjuk/förgiftad. Men det skulle gå att fixa genom att skrapa bort de svampliknande substanserna som ligger utanpå fröna?

Som ni märker är jag ganska grön på det här. Men jag tackar för era svar och hjälp

Du kan uppleva magont och illamående efter intag beroende på hur du käkat innan.. Går att förebygga med ingefära.. Ska du käka HBW se till att ha en spliff redo .. Tar både bort magont och boostar effekten 100tals gånger
Citera
2007-08-12, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlen.
Du kan uppleva magont och illamående efter intag beroende på hur du käkat innan.. Går att förebygga med ingefära.. Ska du käka HBW se till att ha en spliff redo .. Tar både bort magont och boostar effekten 100tals gånger

Tack för tipset!
Citera
2007-08-12, 20:43
Medlem
gurkan7s avatar
Citat:
Finns det något annat sätt att inta kratom? Te är inget jag är överförtjust i och detta ska ju dessutom smaka riktigt avskyvärt har jag hört. Det går inte att röka?

Jag fick ingen effekt när jag rökte!
Citera
2007-08-12, 22:09
Medlem
Kratom är välkänt för att inte gå att röka. Däremot kan man köpa kapslar att lägga det i. Dock kräver det nästan dubbla mängden mot Té för samma effekt. Se till att packa dem löst bara, annars tas de upp dåligt.
Citera
2007-08-13, 00:39
Medlem
adequates avatar
Kratoms effekter är hursomhelst värda den beska smaken som teet och avkoket har.

För övrigt rekommenderar jag damiana, speciellt i kombination med alkohol. En riktigt bisarr fylla blir det.
Citera
2007-08-13, 05:05
Medlem
evions avatar
Om du inte tycker att kaffe nikotin och alkohol är tillräckligt tycker jag att du ska gå och äta lite Datura. Det är fullt lagligt och kommer ge dig en ganska... hur ska jag uttrycka mig... annorlunda upplevelse.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in