Hej, som sagt har jag kommit ver 300st kapslar utav Efedrinhydroklorid allts 3st burkar. Jag hittar ingen som helst info p FASS.se om dessa, och inte p google heller. Hr p FB str det inget matnyttigt om dem heller.
S nu undrar jag vad dessa kan anvndas till och om det r som vanligt Efedrin t.ex Arsan och dylikt, eller om man bara kan anvnda dessa till astmapatienter typ? Vad mer kan man gra med dessa och vad ligger normalt pris p dessa? Det finns ingen som helst info p burkarna frutom vad dem heter och hur starka dem r plus att det str Apoteket p dem. S kom med lite svar s vore jag tacksam.
Nej dom heter Efedrinhydroklorid, burken r vit typ i samma stil som Stilnoctburkar, sitter en grn/vit etikett p dr det str typ 20mg/Efedrinhydroklorid per kapsel. Sen en Apoteks logga och att det r Apotekets egna varor eller dylikt. Sm genomskinliga kapslar med vitt pulverinnehll, pnnar man en kapsel s ser innehllet ut som pulvertjack ungefr.
Testade att gnida litegranna mot tandkttet och fick en SVAG bedvning fast i svalget, snortade 3 kapslar och blev jvligt pigg och fick rysningar som fan, pminner litegranna om ett tjackrus fast nd inte.
Det r samma som om du hade haft Arsan tabletter. Du kan anvnda efedrinet fr att hlla dig vaken lngre n vanligt, s mycket roligare n det r det vl inte. Jag sjlv tycker inte efedrin ruset r ngon hjdare direkt...
Annars kan man ju tillverka meth av det, ifall du nu knner ngon som besitter den kunskapen...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!